• patrikol

Medlem
    9 april, 2004 vid 16:24

Förmodligen forfarande ingen. Prova i Danmark kitesurferen.dk har länkar till dom som säljer.
    tex. http://www.kiteshop.dk/

• rambo_johnson

Medlem
    9 april, 2004 vid 16:52

Wipika är long gone från Svenska marknaden, tur e det…

/FD Teamrider…mohaha

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2004 vid 21:09

Du kan også tjekke på http://www.KiteSailing.dk som har lager.

• putte

Medlem
    10 april, 2004 vid 08:33

Antar det, men för någon som behöver tillbehör från just wipi ligger man risigt till…

• rambo_johnson

Medlem
    10 april, 2004 vid 08:35

jag har e nwipika hydro 2003 som jag har försökt sälja i 1 år nu för 300 dollar och det är inte en jävel som vill ha den..

• putte

Medlem
    10 april, 2004 vid 08:52

Å wipika som e så bra (hmmm?)!
    Var ute etfer att ragga fenor åt en polare, men ska det beställas från danmark så får han fan fixa det själv!

Min första kontakt me kites var på mässan 99 när man va där o klämde, då var det fanimej bara wipika som gällde, killen som sålde var helt lyrisk över att dom va så överlägsna på marknade.. snacka bakslag dom måste fått!

• rambo_johnson

Medlem
    10 april, 2004 vid 09:08

Wipika var världsledande för ett par år sedan men sen stack alla designers o startade egna märken typ..

• anonym-anvandare

Medlem
    10 april, 2004 vid 15:51

Wipika i Sverige køres af Wipika´s Chef Designer & Europa distribution Center indehaver Christian Rönning (Ja, han er Svensker!)
    Han driver blandt andet også UP Europe som står bag designs på flere Paraglider mærker og dette års succes kite Matrix fra Wipika.

Matrix er allerede blevet godt taget imod i Danmark, og er en super kite til både begynder og den øvede/elite kitesurfer.
    Også Wipika´s CLS system (Center Line system) virker kanon godt, og giver flere muligheder og en hurtigere indlæringskurve for de fleste, og ikke mindst en god sikkerhed også i ustabile vindforhold.

Wipika er i Danmark meget anerkendt, så måske skyldes den mindre populariet for Wipika i Sverige, at I i Sverige ingen bosiddende Wipika distributør har, da UP Europe er bosat i Syd Tyskland.
    Anders

• loving

Medlem
    12 april, 2004 vid 18:26

Svar till:

jag har e nwipika hydro 2003 som jag har försökt sälja i 1 år nu för 300 dollar och det är inte en jävel som vill ha den..

[/ QUOTE ]

Har du den kvar fortfarande då? Storlek då isåfall?

• roland

Medlem
    12 april, 2004 vid 20:43

Har prövat Matrix den e ingen hit då e wip bättre om man nu måste ha wipika

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications