Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Wipika Sverige har ny sida
-
”Så, innan vi tar våra foils nånstans vill jag se dig surfa med dina prylar i våra förhållanden. Det hade varit kul att se dig i vindförhållanden som våra windsurfare betecknar som byiga. Klarar du av det på samma sätt som vi foilsurfare gör (dvs utan problem) blir jag seriöst imponerad.”
Ärligt talat… vilken foil klarar sig bättre en en LEI i våra förhållanden??? (förutom min ukrainska)
-
Lei åkarna i östergötland har blivit för djävligt säkra på att hantera byar
*på sant* -
volvo mot saab e väl för i helvete inte vad foil e mot Lei. en foil och en lei är inte samma sak, anledningen till att jag inte tror på foils är som jag hela tiden påstått (kul att summera) att jag tycker dom e fula, ingen kör med dom och dom ser trötta ut. som sagt, show us the shit så får vi väl se vad som e bäst. jag körde SS innan för övrigt och va precis lika jäkla nöjd med dom grejorna som jag e med mina EH. och varför folk byter märken kan man ju räkna ut med röven. Vem din daddy e är ju precis lika uppenbart faktiskt = varför du tror så mycket på dina grejor då eller?
-
Svar till:
volvo mot saab e väl för i helvete inte vad foil e mot Lei. en foil och en lei är inte samma sak, anledningen till att jag inte tror på foils är som jag hela tiden påstått (kul att summera) att jag tycker dom e fula, ingen kör med dom och dom ser trötta ut. som sagt, show us the shit så får vi väl se vad som e bäst. jag körde SS innan för övrigt och va precis lika jäkla nöjd med dom grejorna som jag e med mina EH. och varför folk byter märken kan man ju räkna ut med röven. Vem din daddy e är ju precis lika uppenbart faktiskt = varför du tror så mycket på dina grejor då eller?
[/ QUOTE ]
Im his(milles) daddy cause i do this *censur* to his mama!!!
Logga in för att svara.