Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › www.jupu.com – Bildbank upgraded
- 

www.jupu.com – Bildbank upgraded
Publicerad av anonym-anvandare på 8 december, 2003 vid 09:56Hejsan sverige…
http://www.jupu.com har nya bilder… 220 stycken från medano/pozo från förra sommarn… för det mesta winsurfing men Mark från Dlight trycker några I några kiting bilder också. 750x500px, borde duga…:-) Även ett 42 mb video – windsurfing.mvh, jupu
eketeket svarade 21 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar - 
			8 Svar

- 
kör ni på badstrand?
ser ut så…
inte bra att slänga ut allt för många sånna bilder så att folk tror att det är okey…
annars fina bilder.. - 
Om man tar bilder med 600 resp 900 mm bränvidd, blir det lätt förvrängningar i prespektivet. Vi har ställen där det kiters har ett eget område för start & retur. Finland har mycket bra säkerhetskultur inom kiting.
 - 
ser fram emot att kika på bilderna sen, de gamla ni har är sjukt bra.
 - 
Vad har du filmat med för kamera?
Mycket bra kvalite på filmen!
CH - 
Ah, photon är tagna med Nikon profsutrustning. Videon är tagen med en 3-CCD DV-kamera, billigt…
 . Första videon jag någonsin har gjort eller filmat i huvudtaget, det här med video verkar verkligen intressant. Nästa gång måste jag filma ordentligt, nu hade jag under 20 min material tillsammans… blaah… Nu väntar jag på vårvinterns nysnö, solsken och en session med några kite-kompisar…-jupu-
 - 
Riktigt nice! Det pirrar i magen bara man tittar på bilderna. 1 månad kvar…. grrr.
 - 
tänkte väl d, goa bilder… fast blev ju nästan sugen på att börja vindsmurfa när man såg filmen, dock räddades jag av den enda kitaren i filmen – han som hoppade sjukt mycket högre än alla smurfar (såklart…), wohooo

Logga in för att svara.