Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing wwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

• wwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Publicerad av graf på 30 december, 2004 vid 22:23

Inte för att jag på något sätt vill vara taskig, men jag måste bara få medela er att jag precis sprättat upp ett kuvert med ett knippe rykande färska flygbiljetter som kommer att ta mig till MAUI den 18/3. GOTTNYTT ÅR!!!

SÅÅ DJÄVLA GÖTT!!! weeeeeeeeeeeee!!! smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif
    mvh Jimmy.

JOHN_j_RAMBOO svarade 20 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    30 december, 2004 vid 22:39

Grattis Jimmy boy!
    gottnytt 2005 på MAUI cool.gif

själv åker man den 17/1 till IslaMargarita, så ett gött nytt 2005 för rambo på ett varmt o blåsigt chopp freestyles perkile helvettes ställe grin.gif

hänglöst din gammle grötö pung.

• niklas_s

Medlem
    30 december, 2004 vid 22:55

fan va du e äcklig rambo. sitta å klaga på å få köra badbyxor på margarita under sveriges värsta månader. faaan va ja borde åkt istället för dig asså. du borde va hemma å lägga in ”otroligt sofistikerade” komentarer i gp istället. du e en pung helt enkelt
    (ja e inte avundsjuk)

missförstå mig rätt

cool.gif cool.gif cool.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    30 december, 2004 vid 23:08

Nicklas..trodde du redan lärt dej det…men man skall inte tro på allt man läser.

Klaga på att surfa i shorts låter ju helt tokigt, vem har gjort de?..sikken stolle isfl.

E det något som kan göra en vanlig svennson till en yxmördare, e det fanimej choppigt jävla vatten!
    Jag blir skogstokig om de är choppigt..sitter förmodligen på flyget hem efter 2 veckor om choppet på ISLA lever upp till ”CHOPPiGT FIKUS VATTEN”..möjligen efter 1 vecka om jag inte vänjer mej mot min vilja.

• niklas_s

Medlem
    30 december, 2004 vid 23:15

men dööööhh. nu klagar du igen. väääärsta pungen. du får la köra lite fiskebäck innan nu då så du får vant bort björlandas 2 millimeters gaychop

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    30 december, 2004 vid 23:29

Mr.NIcke häng pung med fjun på..

Rambo har kört i F-beck..2ggr, måste strykas under.
    =skit.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications