Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › X-SHOOTER!
-
X-SHOOTER!
Publicerad av kitemaster på 8 oktober, 2003 vid 10:40Är det ingen återförsäljare som har planer på att ta in världens grymmaste bräda? Utklassar alla brädor i allt förutom möjligen designen (är apful). Skulle vara kul om nån tog hem.
rambo_johnson svarade 22 år sedan 9 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Hemsida, bild ja vad som helst så att vi andra vet och kan trycka på.
-
Nja det vet jag inte om jag vill hålla med om… har du kört den? det har jag i ollika storlekar och jag måste sägar att jag tyckte bättre om ”uggarna” typ wave tray i små storlekar…
Den lätt fetaste brädan på marknaden idag måste ju va EH!!!
kanske nån som håller med? ; )
Om du nu nödvändigtvis vill ha en iaf så är det inga problem att beställa från kiteproshop.com det är dom som gör den, har beställt en hel del där och det funkar bra…
-
Svar till:
Är det ingen återförsäljare som har planer på att ta in världens grymmaste bräda? Utklassar alla brädor i allt förutom möjligen designen (är apful). Skulle vara kul om nån tog hem.
[/ QUOTE ]
Haha, klart vet man inte bättre så. Men lycka till o ha det så jävla kul.
-
ja den är apful. allt jag vet. har du provat alla andra brädor då ink custom så du vet att den utklassar allt? något så fult kan helt enkelt inte vara bra…
-
på vilket sätt? tung, dåligt grepp, långsam, bara ful?
-
Visst har jag kört den! Jag tycker greppet på wavetrayen är lite sämre om det brallar på och är choppigt/vågigt. Däremot är ju wavetrayen grymt lätt, vilket är fett skönt! Vad är EH?
X-shooter är iallafall den bästa brädan jag någonsin kört. Jämfört med: Lunchtray, Wavetray, Naish TT Directional, Naish Mutant, Liquid Force Picklefork, Slingshot Zeppelin, sky pirate, en custom wakeboard, m.fl.Men vafasen, jag kan köpa från kiteproshop, tänkte bara rekommendera en grym bräda. Om alla affärerna ändå ska ta in massa skitbrädor och kanske en som är okej, så tänkte jag att de kanske kunde stryka den som säljer sämst och dra in en x-shooter istället, för att se om det funkar.
Fly high
Kram -
X-shooter är säkert en väldigt bra bräda,en bräda jag dock är lite spänd på är när Jimmy Lewis släpper sina produktionbrädor//Mvh Bengt http://www.skid.nu
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Kunde fan inte sagt det bättre själv. Men ärligt dom är inge bra -take a piece of advice från en som har vatt med ett tag…
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Kunde fan inte sagt det bättre själv. Men ärligt dom är inge bra -take a piece of advice från en som har vatt med ett tag…
[/ QUOTE ]
VAFEAN! alltid samma jävla tjafs så fort nån tycker till… Alla har sin egen åsikt; acceptera. Thats life utanför sandlådan.
Jag fattar inte vart det här forumet är på väg, innan kite var lika stort som det är nu var det mest sköna ”down to earth” killar som hjälpsamt o repektfullt hjälpte o diskuterade… men nu blir det mer o mer en sandlåda.
Visa lite gemensam respekt o tat lungt med hormonerna…Kitemaster kan väl få utrycka vad faen han vill om en bräda utan att nån ska skriva en massa skit som om det var ett personligt angrepp.
surf-feelen dunstade samtidigt som dom som egentligen ”varit med ett tag” drog, o det var praktiskt taget när ni otrevliga, flash, ”wannabe a surfer” kiteare kom.
skippa dagisfasonerna.take a chill pill.
/E
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
VAFEAN! alltid samma jävla tjafs så fort nån tycker till… Alla har sin egen åsikt; acceptera. Thats life utanför sandlådan.
Jag fattar inte vart det här forumet är på väg, innan kite var lika stort som det är nu var det mest sköna ”down to earth” killar som hjälpsamt o repektfullt hjälpte o diskuterade… men nu blir det mer o mer en sandlåda.
Visa lite gemensam respekt o tat lungt med hormonerna…Kitemaster kan väl få utrycka vad faen han vill om en bräda utan att nån ska skriva en massa skit som om det var ett personligt angrepp.
surf-feelen dunstade samtidigt som dom som egentligen ”varit med ett tag” drog, o det var praktiskt taget när ni otrevliga, flash, ”wannabe a surfer” kiteare kom.
skippa dagisfasonerna.take a chill pill.
/E

[/ QUOTE ]
En stor bamsekram till föregående talare… Hade jag varit lika bra på att uttrycka mig så hade jag skrivit precis samma ord…
-
Jag tar gärna ”a piece of advice”, men eftersom jag kört brädan och tycker den är bättre än de andra så har jag ingen lust att ändra min egen uppfattning bara för att inte du tycker som jag.
Jag skulle väl kunna säga att jag varit med ett tag själv (2år) så jag har skaffat mig en ganska bra bild själv av vad som är bra eller dåligt, men som sagt, jag är inte fulländad inom kite, därför tar jag gärna emot råd om jag är ute på tunn is. Keep up the GOOD spririt!
Kram -
haha, smaken är som baken grabbar, men det är inte för inte att en annan hoppar högst och kör fortast i vårt avlånga land…
Logga in för att svara.