Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing X3 Aero II Vilken skall jag välja?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2003 vid 20:59

Jag tycker att du ska ta Aero2:an. Den har lägre AR och kommer att passa dig perfekt. X3:an är en kite för riktigt duktiga kite:are som kan hantera X3:an med den perfektion som krävs.
    Hällre 14 el. 16 än 12kvm.

//

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2003 vid 11:49

Ta X3an. Då har du en kite som du inte växer ur i första taget. en 12 eller 14 blir nog bra
    mvh Per

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2003 vid 13:15

Jag tycker du skall ta Aeron på 14 m2 en X3 på 14 alt 16 är inte kull att dra upp ur vattnet jag har själv en x3 16 så jag vet.

• fredde

Medlem
    9 juli, 2003 vid 15:05

Halloj!
    Jag kör aeroII har en 12 och en 16. Är super nöjd, jag har surfat ett år nu, fick mina areo för 3mån sen kanske och känner att det är en kite jag kan köra med mycket länge tror inte att jag kräver en typ x3 på ett bra tag.
    Det är gött hang i dom inte fullt som x3an men inte långt ifrån tycker jag.

FF

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2003 vid 18:28

Aero2 är verkligen en en kite att växa i skulle jag vilja säga, klart jag hoppar nog högre med x3an men aero2an är en riktigt rolig kite jevligt snabb och trevligt drag, lätt o vattenstarta, många olika inställningar så man kan trimma upp den om man behöver lite mer häng/drag etc. Skule vilja säga att naish är det bästa märket på marknaden tillsammans med Cabrinha.

/Hugo /1 år med nasih, 3 med Wipika

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2003 vid 21:04

Uuuuuummmmmmmmm! Hämtar min X3 20kvm. på fredag, Bara våta drömmar fram tills dess grin.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing X3 Aero II Vilken skall jag välja?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.