Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › yes sails
-
yes sails
Publicerad av hesse på 6 februari, 2002 vid 23:07Nån som testat yes-seglerna? (wave/ freestyle)
Vad skiljer dom från andra förutom priset?aerial-arnie svarade 23 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Jag har kört på yes sedan i december. Måste uppriktigt säga att de är bland de bästa seglena jag kört. Kör wave on i 5.0 o 5.7, de har riktigt bra register. Freestyle i 6.5 planar ruskigt tidigt och är lätt. Det kändes lite annorlunda överrigat än wave on men det började inte bli obekvämt förän vi 12-13 m/s faktisk. Jag är väldigt nöjd med alla seglena allt som allt.
-
Tack
jag tycker också dom verkar helt okey så det kanske får bli att byta segel märke. det är ju j-vligt bra priser på dom. -
Ligger just nu pâ Gran Canaria och hârdtestar de nya Wave On, Freestyle och Wave Side seglena. Jag kan bara säga att de gâr att hâlla längre än alla andra märken. Freestyle har ett grymt bottendrag och är mycket följsamt i manövrarna. YES SAILS ROCKAR FETT…
-
hej,
det är nu andra året jag kör yes sails nu, och jag är mer än 100% nöjd. Dem är starka, snygga, och har ett otroligt vind register. Tryckpunkten flyter sig aldrig, tvisten är bra och dem är lätta att riga o använda. Helt klart värd pengarna.
Logga in för att svara.