-
zachyntos
hola
skall ner till zachyntos (eller hur det stavas)i Grekland imorgon, och skulle vilja veta om någon surfat där och kan några schysta vikar? måste ha svar NU!!!!!!!!!!!!!!!
mofos
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › zachyntos
hola
skall ner till zachyntos (eller hur det stavas)i Grekland imorgon, och skulle vilja veta om någon surfat där och kan några schysta vikar? måste ha svar NU!!!!!!!!!!!!!!!
mofos
Lite sent för ett tips nu kanske, men vad jag hört är det mycket tyskar som kör husbilar till Zakyntos!
Ps. Tycker att du åldrats lite på bilden Ds.
hej! Vi er twå norska flickor som har tenkt oss till Zachyntos. Har hørt om at det er villa skildpaddar (seaturtles) der.. vet du nåt om det, eller har en bra websida om øen. kan du skikka det på mail till oss?
tack så mycket
Var nere pa Zakynthos i somras och hittade inte ett stalle med surfing. Star i katalogerna att om man ska surfa sa ska man gora det pa nordsidan, men jag hittade ingenting… Kanske var det fel tid pa sasongen for vind, men nagra uthyrningar fanns inte.
Har varit på Zakynthos, dock inte sett till någon v-surf.
Kan dock bekräfta att sköldpaddor är det gott om. Åtminstone i havet utanför den stora turisthålan som jag såklart inte kommer ihåg namnet på. Sköldpaddorna är stora ca: 1 m i diameter!!
/Johan
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › zachyntos
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.