Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Zanzibar i början av jan

• Zanzibar i början av jan

Publicerad av narrator på 3 december, 2010 vid 11:26

Kommer att dra till Zanzibar 4e jan och stanna 10-14 dar innan jag backpackar vidare i regionen. Nyfiken på om nån kan rekommendera ort och boende med bra kiting och om det är nån annan som planerar att va där samtidigt?

//Jeppe

larssa svarade 14 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • debkausf

Medlem
    13 december, 2010 vid 11:15

Paje e klart bäst. Allt annat jag testa var cpchoppigt. Tidvattnet är krångligt.

• vogon-jeltz

Medlem
    14 december, 2010 vid 18:52

Kan inte utala mig om nån annan ort än paje, men i paje har du en grym surfhåla . Snacka med Jan på airborne kitecentre så kan han fixa billigt boende på stranden . Missa inte teddys place om du ska dit. Hälsa Jan från Mathias

• larssa

Medlem
    15 december, 2010 vid 10:09
    Vogon Jeltz;642152 wrote:
    Kan inte utala mig om nån annan ort än paje, men i paje har du en grym surfhåla . Snacka med Jan på airborne kitecentre så kan han fixa billigt boende på stranden . Missa inte teddys place om du ska dit. Hälsa Jan från Mathias

Missa inte downwinder med Airborn kitecenter (Jan) och hälsa även från mig =)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications