Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Zero 3
- 
Va faan är det med folk idag? Jag har bara några frågor till ”Anonym”: 
 1) Vilken klass går du i?
 2) Hade ni en polis i skolan som höll föredrag om vad som är rätt och fel i samhället?
 3) Sitter du i skolans datorsal, eller på fritis?
 4) Varför är du inte reggad… på allvar alltså?
 5) Skulle du våga säga något sådant till Patrikol face-to-face?… om ditt svar är ja så är du klart och tydligt en fjortis om ens det.
 Gud vad roligt att läsa vissa inlägg.
 Kram,
- 
GEEEEEEEEEEEE Min O´l dirty farsa stog bakom mej när jag läste denna tråd… 
 han undrade hur i helvete jag orkade sitta här o läsa sånt skit….NEJ det kan man fan undra …. 
 klart som fan att man ska titta på filmj-vlarna om man får tillfället…
 ’
- 
Jag tycker som din far, började som en kite film recension och slutade med, ja vadå? 
- 
vafan killen har ju rätt. hur glaa hade ni blitt om folk gått in på ert jobb och tatt för sig av grejer ni producerat under dagen och han sen inte betalar för sig? men just det, det är ju skillnad…eller nått? 
- 
och alla filmer som publiseras här påå steffo tror du dom gör sig själva? klart man ska dela med sig ; ) Information wants to stay free… //Pan 
- 
Hej, Inte undra på att ingen frågar efter några filmer  
 , trots att vi har lägsta priserna på dem Det är ju naturligtvis billigare att ladda ned dem från nätet. Lite tråkigt eftersom 
 en tanke var att kunna ta hem istort sett allt i kiteboarding
 filmer till svedala. Photoshop dyrt .. ja, Microsoft windows gratis ? nej,
 Office gratis ? nej.
 Hur många sitter inte framför burken med kopierad (stulen) programvara ?Hmm, de som inte vill lägga ner pengar på att köpa Pyttemjuk 
 programvara, t.e.x photoshop, men ändå vill se kitefilmer:
 Gör följande:
 Ladda ner en distribution av Linux, och köp de billigaste
 DVD’na på nätet från http://www.kiteshoppen.com
 Fixa era bilder i Gimp (photoshop klon).Då har ni sparat pengar och har ett ”clean” samvete ! Mvh 
 Michel / Linux sedan 1991 
- 
Svar till: 
 någon som vet var man kan ladda ner denna film? [/ QUOTE ] Emule har en del kitefilmer bla space monkeys, zero3,awake, takoon family tour 2003, kiteboarding 101 mm inte den bästa kvaliten på vissa(vhs ripp  ) )
 j-vla seg nerladdnningstid men whattafook it’s freeeee ladda ner här och glöm inte dela med dig 
 http://www.emule-project.net/  
Logga in för att svara.