adde
Forumsvar skapade
-
Det är för att pygmeer skall kunna ha bommen högt

Hittar inte filmen, var hamnade den??
/adde
-
Det verkar som om de gamla skin-inställningarna ligger kvar på köp&sälj delen. Jag har nämligen olivgrönt på den, men blått i övrigt.
/adde
-
Ahh, skönt med fler som är steffoholics.
Jag måste också logga in var tionde minut… minst

/adde
-
Man kan också skylla på stroppar har jag hört, eller kanske inte…
Följande lär ha sagt mellan två juniorer.
Junior 1
– Jag satte en plattvattenloop igår!Junior 2
– Va? Med originalstropparna?/adde
-
…och vad var postens förslag? att de tar brädan och ger dig 3 lök… och du får stå för resten av förlusten??? eller skulle de laga den?
/adde
-
Nu är jag (nästan) frisk. Läjet fredag och lördag är inbokat, Klittan torsdag – söndag. Ser ut att bli åtminstone någon dag till (tisdag) i nästa vecka
./adde
-
Påminn mig om att INTE ställa denna fråga om jag, mot förmodan, missar flera dagar…
/adde
-
Haha,
Tyckte väl att Steffo uppvisat lite AI tendenser på sistone…
/adde
-
Ahh, vad skulle man göra utan dig!
Dr Loop (aka S-136) mfl skall till Klittmöller om några veckor, han hotar med utebliven hemtransport om jag inte (försökt) loopa(t)…
Vad tror du? Simulera sendrag sista dagen borde funka va?
/adde
-
Vad försöker du säga M1? Att när min nya bräda (214x59x85L) kommer så måste jag sluta skylla på materialet?
/M2
-
Vem är Skärpmats?
Kunde inte låta bli…
/adde
-
Det handlar ju inte att lämna ut passbilder, namn, person- och telefonnummer. Det handlar ju ”bara” om att använda ett mer unikt namn än anonym, för att underlätta för dem som skall läsa/svara på inlägget.
Att skriva under är väl det minsta man kan begära, sen kan man väl kosta på sig att skriva nått annat än anonym i namnfältet.
DrakGlenns förslag tycker jag är bra.
Men visst, jag har själv gått fram till personer på stranden och frågat om det inte är du som är XXX – helt enkelt genom att jag känt igen utrustning. Likaså har jag blivit konfronterad med frågan om det är jag som är adde.
Tack för det, jag har träffat en massa nya polare på detta sätt!/adde
-
Det blir lite plåtning i lejet istället. Klittmöller intas om två veckor.
/adde
-
Våga inte missa en sådan dag till, köp en 4.5 vetja!
/adde