adde
Forumsvar skapade
-
Jag bara MÅSTE läsa alla inlägg
. Loggade in mig med modem från sommarstugan och fastnade i en tråd med massa bilder. På jobbet är det inga problem med stora eller många bilder, keep ’em coming.Borde kanske söka hjälp, jag är steffoholic…
/adde
-
Å andra sidan är dina (Gurras) bilder ibland lite föööör stora…
/adde
-
Ja, men om DU registrerar dig så kan jag välja om jag vill läsa dina inlägg eller inte. Du är fortfarande anonym om du registrerar dig – men vi andra kan skilja dig från de andra anonyma genom ditt nick-name.
Det är svårt att föra en dialog men en ”anonym” eftersom man inte vet att/om det är samma person som svarar.
/adde
-
Tack för den.
Tur att man snart är Doktor Ding på riktigt

/adde
-
Är det inte så att de som KAN ha bälte SKA ha bälte? Är man sex i bilen så behöver bara 5 ha bälte. Det sa iallafalla polisen till mina kompisar som var (inte hade) sex i bilen när de blev stoppade.
/adde
-
Det blir ju en Naish Hybrid såklart, ingen Angulo Amigu…
Hehe, kittade också upp mig på en 152-214 chinook alu för 7.0:an, skall snitta min kååål 152-198 några cm så tar den 4.0 till 6.2…
Får då en 137-183 Chinook kol över om du är sugen
… -
Amigu skall jag fan inte ha
, Pm skulle kunna vara PlayMate men det var (tydligen) PM-Personligt Medelande…Köp nya Windsurf vetja, lite lektyr nu när benet är av…
-
Det jag menar är att iom att Combat dök upp tidigt (relativt Search) i år kunde/kan de NP seglare som vill köra Combat redan nu sälja sina Search 04 och köpa Combat 05. Vill de köra Search 05 så får de vänta tills dessa dyker upp i butik…
Varför de (Manga surfshop i La Jares, FuerteVentura) sålde Combat för 380 euro kan jag inte svara på. Men jag var där i Juli och så var det… Och inte såg det ut att vara prototyper heller…
/adde
-
Beror väl på om de byter till Combat eller fortsätter på Search, tror många är sugna på Combat i år och dessa har ju funnits ett tag. De REAde tom Combat för 380 euros på Fuerte i sommras
.Search var för övrigt inte med i windsurfs testnummer, dock var både Combat och Zone med.
/adde
-
Svar till:
Har sista året på gymnasiet nu… Så nästa år skall det resas! Jobba fram till jul/nyår eller så, sen får det bli 3-4 kanske 5 månader till lämpliga blåshålor.
[/ QUOTE ]
Näst-nästa år blir det väl då?
/adde
-
adde
Medlem6 september, 2004 vid 13:39 som svar på: F2 eliminator-compstyle -04-finns det tester !!!Den är tydligen så bra så man kan komma tvåa i freestylecuppen med den

Eller vad säger du big PETE??
/adde
-
Freestyle på Fuerte kör man bäst i Sotavento, tyvärr så är det bara Tyskhotel i närheten. Sol Gonorre eller vad det hette
. Möjligtvis kan man boka in prylarna och förvara dem på något att centren och sen lifta med deras bussar…Det går att köra freestyle i tex, flagbeach vid Corralejo – de kan ordna med förvaring på plats samt med transport från stan till beachen. Vi bodde kungligt hos dem för 13 euro natten/person. Men utan bil är man väldigt låst eftersom man måste ta sig ut till beachen från stan.
Hur som helst så kan du inte bo så nära som du gör i pozo…
/adde
-
Vi får tacka VVK för arrangemanget, tyvärr så blev det ju varesig SM i våg, eller freestyle. Formulaseglarna fick ju i alla fall ett Race.
De uteblivna vindarna kompenserades av sol och kortbyxeväder, trevligt sällskap, prylsnack, grill och Surf-DVD i TÄLTET!
Nu hoppas vi att reservhelgen i våg (18-19/9) bjuder på lika mycket vind som vi hade det trevligt denna helg!
Tack VVK!
/adde
-
Vad är du ute efter för segling?
I norr bjuds fin vågsegling, sandstrand, bättre vågor än i pozo. Vinden är dock inte lika pålitlig och inte lika stark (vilket iofs kan vara bra…). I somras fick vi inte en enda bra vågdag i norr under två veckors närvaro!!! Lär ha fungerat 2-3 dagar under denna tiden men just de dagarna vågade vi inte chansa och vänta på vind utan körde ned till Sotavento i söder, där det alltid! är vind under sommarhalvåret. Men byigare och chopigare ställe får man leta efter…. Det finns en lagun som ger extremt platt vatten några timmar om dagen under högvattnet.
När El Cotillo eller Glassbeach fungerar så slår det såklart Pozo. Å andra sidan, är man mobil på GC så tycker jag Juan Grande ger bästa vågseglingen (kräver svall) Med cross-off vind…
Jag väljer nog Pozo framför Fuerte nästa sommar.
/adde