Forumsvar skapade

Sida 149 av 204
  • adde

Medlem
    2 juli, 2004 vid 19:52 som svar på: Mistral Shift -03 261 Någon som testat

Ge henne en resa vetja smile.gif. Dessutom är det väl den som fyller jämt (och blir oerhört gammal, typ 30) som skall få present??

• adde

Medlem
    2 juli, 2004 vid 09:27 som svar på: blobb blobb

Din Herpes i Gryningen

• adde

Medlem
    2 juli, 2004 vid 09:14 som svar på: Mistral Shift -03 261 Någon som testat

Flames regerar!

Jag har just nu flames på vågisen, selen, tröjan och kepsen smile.gif hade jag inte sålt mina boxer hade jag haft flames på ALLT!

Både Chinook och Technolimit har flames på sina bommar i år … *vill ha*

• adde

Medlem
    2 juli, 2004 vid 08:07 som svar på: Gotland Runt

Har du loggat några långa pass på GPS:en så du ”har en aning” om vad du ger dig in på?

Gick förbi en bil med texten http://www.RIBEVENT.se idag, visserligen fel sida landet (GBG), men kanske till nästa år? 36 fot rymmer många riggar och brädor laugh.gif

Lycka Till!!!

/adde

• adde

Medlem
    1 juli, 2004 vid 09:12 som svar på: Rykten….

Lusläser man *boards forum (vilket man såklart gör smile.gif ) så kommer Trance:arna att bli två (istf tre) till 2005. Fick en känsla av att ProKids S-type, kommer få ”vuxna” syskon.

• adde

Medlem
    1 juli, 2004 vid 08:13 som svar på: Rykten….

Ahh, den kopplingen hade jag också, men glömde bort att skriva det eftersom jag vill vara före Ola laugh.gif

skall vi säga 1-1?

För övrigt så är goyasails.com uppdaterad…

… med en ny ”coming soon” bild frown.gif

• adde

Medlem
    30 juni, 2004 vid 10:50 som svar på: Gotland Runt

Grymt kul initiativ!!

Lycka till

/adde

• adde

Medlem
    29 juni, 2004 vid 16:21 som svar på: Nya Naish Vågbrädor

Jag gissar att Naish kommer men en barnbräda snart.

AHD hade väl en tjejbräda förra året? Attitude Wave tror jag den hette grin.gif

/adde

• adde

Medlem
    29 juni, 2004 vid 15:46 som svar på: Nya Naish Vågbrädor

*board kommer med en linje ”barn”brädor -prokids-, bla en Acid på 48 liter, en Evo på 62, en S-type (super-cross??) på X liter.

Av det kan man väl dra en slutsats att det kommer en ”riktig” Evo62 också, pps som AcidDiva är En Acid (70?) med annan grafik.

/adde

• adde

Medlem
    29 juni, 2004 vid 15:11 som svar på: Nya Naish Vågbrädor

Du kan ha prokids Acid 48 och Kongo ProKids Evo 62 smile.gif

• adde

Medlem
    29 juni, 2004 vid 14:53 som svar på: Nya Naish Vågbrädor

Ni behöver båda en EVO70 till höstens stormar smile.gif

/adde

• adde

Medlem
    29 juni, 2004 vid 13:15 som svar på: Prova på Vindsurfing gratis 10:e Juli i Lysekil

Vi hade jätteskoj förra året, rekommenderar alla som är i närheten att åka dit!

Själv är man ju upptagen med att packa inför semestern på FUERTE!!!

/M1

• adde

Medlem
    29 juni, 2004 vid 07:47 som svar på: Fråga ang bomlängd

Beror mycket på seglet och hur högt man vill ha bommen. I mina Boxer I (och gissningvis Boxer II, nya III:an har nog skothornet lite högre) så satt skothornet lågt och jag hade bommen högt. Det fungerade INTE med LocalSpirits bommar, eftersom jag fick ”bända” ner bommen.

Mina Chinook bommar är de bästa på länge.

/adde

• adde

Medlem
    24 juni, 2004 vid 06:34 som svar på: Tollenäs Stenungsund ikväll

Syd är bra, SO tror jag inte på. Kör du nerifrån (GBG) så är nog torkelstorp bättre om det ligger på SO.

/adde

• adde

Medlem
    23 juni, 2004 vid 08:27 som svar på: Björlanda idag?

Stora uddeviken (den grunda viken strax söder björlanda kile) fungerar mindre bra på vindar med lite syd i sig. Egentligen är det inte bra på annat än V och NV tycker jag.

Torkelstorp fungerar på (S)O till SV, lerigt men långgrunt och helt platt. Man kör av mot Åsa, fjärås och tillbaka över E6 och FÖRBI shellmacken. Sidan står det Torkelstorp efter att par hundra meter. Följ vägen och parkera/rigga höger om hamnen/piren.

/adde

Sida 149 av 204
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications