adde
Forumsvar skapade
-
Ge henne en resa vetja
. Dessutom är det väl den som fyller jämt (och blir oerhört gammal, typ 30) som skall få present?? -
Flames regerar!
Jag har just nu flames på vågisen, selen, tröjan och kepsen
hade jag inte sålt mina boxer hade jag haft flames på ALLT!Både Chinook och Technolimit har flames på sina bommar i år … *vill ha*
-
Har du loggat några långa pass på GPS:en så du ”har en aning” om vad du ger dig in på?
Gick förbi en bil med texten http://www.RIBEVENT.se idag, visserligen fel sida landet (GBG), men kanske till nästa år? 36 fot rymmer många riggar och brädor

Lycka Till!!!
/adde
-
Grymt kul initiativ!!
Lycka till
/adde
-
Jag gissar att Naish kommer men en barnbräda snart.
AHD hade väl en tjejbräda förra året? Attitude Wave tror jag den hette

/adde
-
*board kommer med en linje ”barn”brädor -prokids-, bla en Acid på 48 liter, en Evo på 62, en S-type (super-cross??) på X liter.
Av det kan man väl dra en slutsats att det kommer en ”riktig” Evo62 också, pps som AcidDiva är En Acid (70?) med annan grafik.
/adde
-
Du kan ha prokids Acid 48 och Kongo ProKids Evo 62
-
Ni behöver båda en EVO70 till höstens stormar

/adde
-
Vi hade jätteskoj förra året, rekommenderar alla som är i närheten att åka dit!
Själv är man ju upptagen med att packa inför semestern på FUERTE!!!
/M1
-
Beror mycket på seglet och hur högt man vill ha bommen. I mina Boxer I (och gissningvis Boxer II, nya III:an har nog skothornet lite högre) så satt skothornet lågt och jag hade bommen högt. Det fungerade INTE med LocalSpirits bommar, eftersom jag fick ”bända” ner bommen.
Mina Chinook bommar är de bästa på länge.
/adde
-
Syd är bra, SO tror jag inte på. Kör du nerifrån (GBG) så är nog torkelstorp bättre om det ligger på SO.
/adde
-
Stora uddeviken (den grunda viken strax söder björlanda kile) fungerar mindre bra på vindar med lite syd i sig. Egentligen är det inte bra på annat än V och NV tycker jag.
Torkelstorp fungerar på (S)O till SV, lerigt men långgrunt och helt platt. Man kör av mot Åsa, fjärås och tillbaka över E6 och FÖRBI shellmacken. Sidan står det Torkelstorp efter att par hundra meter. Följ vägen och parkera/rigga höger om hamnen/piren.
/adde