Forumsvar skapade

Sida 156 av 204
  • adde

Medlem
    2 juni, 2004 vid 05:55 som svar på: Zkinz 2004?

Inget ont om skinz min 5/4 winter från 2000 håller ihop bra trotts åretrunt användning under 4 år.

Men megascene som ligger bakom skinz verkar lägga allt krut på wakeboard, snowboard och att arrangera musikfeztivaler. De har ju tex inte agenturen för Naish längre (se http://www.swell.se).

/adde

• adde

Medlem
    1 juni, 2004 vid 14:57 som svar på: Gipp fråga

Vad är det som gör att du tappar fart? Blir svängen för stor, för snäv, börjar brädan vobbla…

/adde

• adde

Medlem
    1 juni, 2004 vid 07:39 som svar på: K-Onda

Vi är sugna på safari, verkar tex som om det blåste bra i klagshamn i helgen (bris).

Jo jag bytte till Challenger i år. Morpho 6.6, K-onda 5.6, 5.0, 4.5 och 4.0… Hade Session 3.8 (lite onödigt kanske), 4.2, och Boxer 4.7, 5.4 och 6.2 samt Gaastra Echo 7.0 förra året.
    Anledningarna jag bytte är flera, gillade mina boxer oerhört mycket. Nu när en ny Naishimportör tagit över så är i alla fall problemet med att det inte fanns några segel att köpa borta…

/adde

• adde

Medlem
    1 juni, 2004 vid 07:23 som svar på: K-Onda

Jag håller med!

Vindregistret är det som imponerar på mig, stabila även när det börjar bli överriggat samtidigt som de går igång hyffsat tidigt. Kvaliten är i par med övriga märken på marknaden och just K-onda är ju full med X-ply.

Kör mina på Fiberspar RDM 95% kol.

/adde

• adde

Medlem
    1 juni, 2004 vid 07:14 som svar på: K-Onda

Om det bara blåser så kan du få testa mitt Morpho 6.6.

Jag gick ned från 7.0 på 460 (484) och 211 i bom till 6.6 på 430 och 193 cm bom. Något senare planing såklart men mycker mer behändigt.

/adde

• adde

Medlem
    29 maj, 2004 vid 08:39 som svar på: Lite nytt…

Arrows kommer med ett super-cross segel
    camoux3.jpg
    Mer info på hemsidan

Lite smarta detaljer som auto-open mast-sleve (som Gaastra haft ett tag) mm..

/adde

• adde

Medlem
    28 maj, 2004 vid 12:42 som svar på: säljspalten

Min erfarenhet är det går i vågor smile.gif.

Kan ha en annons inne i flera veckor utan svar, sen blåser det en dag och folk inser att de behöver kitta upp sig. Och sen har man inboxen full…

/adde

• adde

Medlem
    28 maj, 2004 vid 12:15 som svar på: Sjuuukt ute!!!

Fan Pierre, tur att du sa det man vill ju inte hålla på med något töntigt. Man håller ju på med sport för att vara cool.

/adde

• adde

Medlem
    28 maj, 2004 vid 11:27 som svar på: Inreda bussen (T4 kort)

Hehe, mitt fyllde 10 år i måndags smile.gif

• adde

Medlem
    28 maj, 2004 vid 11:22 som svar på: Inreda bussen (T4 kort)

…fasiken…

men hur går det med kortet?

/adde

• adde

Medlem
    28 maj, 2004 vid 09:56 som svar på: Inreda bussen (T4 kort)

Det går nog inte att få till.

Det är bäst att byta den mot en Röd Peugeot 309 smile.gif

/adde

• adde

Medlem
    27 maj, 2004 vid 07:55 som svar på: Hur fixa bommen?

…Inte när man limmat dit dem med epoxi smile.gif

/adde

• adde

Medlem
    26 maj, 2004 vid 13:35 som svar på: Ärliga svar om brisen på Haga Park önskas!

Jag som är uppvuxen på ostkusten åkte dit första veckan på sommarlovet samt även sista vecken på detsamma under några år. Nog hade vi bris alltid. Men slutet på Juni och hela Juli samt början av Augusti är inte alls lika säkert.

Ni som varit där UTAN bris, har det varit rätt förutsättningar?

/adde

• adde

Medlem
    26 maj, 2004 vid 12:51 som svar på: Hur fixa bommen?

Tja ser de okej ut så är det ju ingen idé att byta. Det fungerar ju även när de är rätt slitna. Vet bara att det är rätt så knepigt att få loss dem om man MÅSTE byta dem… man får såga försiktigt…

Tror SP har eller kan ta hem FS prylar.

/adde

• adde

Medlem
    26 maj, 2004 vid 12:04 som svar på: Ärliga svar om brisen på Haga Park önskas!

Juli är uteslutet för att få bra bris. Den kommer visserligen men inte lika stark.

/adde

Sida 156 av 204
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications