adde
Forumsvar skapade
-
Haha, fy fan. Där försvann den prognosen…
/adde
-
Jag tänkte värma upp lite i Gottskär idag, fredag verkar också bjuda på lite freestyle…
Och lördag blir mumma

/adde
-
Kika under länkar här i huvudmenyn….
/adde
-
-
Label Off, som används för att ta bort klibbor etc. från segel fungerar bra för att ta bort olja från brädor.
Finns på biltema.
/adde
-
Svar till:
Säg till om du får tag på det Adde. Jag funderar på om jag skall ge mig själv en resa i 30års present i vinter… och en AmiGu förståss..
[/ QUOTE ]
Så länge kan jag inte vänta (dvs inte tills jag fyller 30)

I’ll keep you updated
/adde
-
Hehe, vi landade med tre gubbar, fyra brädor, 10 segel, 6 master, 4 bommar, vågsurfbräda samt övrig packning på GC. Killen från uthyrningen såg lite rädd ut när vi packade Seat Marbellan… Han skulle ju köra oss till kontoret för att skriva kontrakt… Det fick bli tvåan i uppförsbackarna…
Tur att det är platt mellan Mörbylånga och Haga.
/adde
-
Okej, tack.
Du lär behöva den rabatten, du kommer nämligen ha motvind!!! (och kanske lite bråttom??). Kolla windguru, ser ut att bli norra öland söndag-måndag…
Skönt att man inte har några giftas-vuxna kompisar

/adde
-
Det lär gå, har ingen aning om hur dock. Kika igenom FTP:n (du kommer in genom första sidan) här på steffo, endel rippat matrial från high.tv finns där (tror jag)…
/adde
-
Hehe, jag menar med bensinkort såklart
./adde
-
Nu snackar du Goya Ola

Enligt Scott Mck. artikel om från Maui PWA (Boards maj nr) så var det både segel och brädor på gång.
/adde
-
Jag funderar på Pro-Limits dubbelbag på 260×70, skall försöka klämma på en i morgon….
se tex http://www.surfbutiken.nu
/adde