Forumsvar skapade

Sida 193 av 204
  • adde

Medlem
    30 januari, 2002 vid 10:05 som svar på: Surf DVD
  • adde

Medlem
    28 januari, 2002 vid 17:37 som svar på: mycket vind i morgon!

Det är gott med vind i Glasgow just nu… och det är på väg åt ditt håll…

allt möjligt blåser omkring, folk dör, bilar välter…

/adde

• adde

Medlem
    28 januari, 2002 vid 09:31 som svar på: bärplanssurfing

I ’ride the wild surf’ (kan mkt väl vara samma som ’i vågens våld’) kör de bärplanssurfing. Helt sjukt!

/adde

• adde

Medlem
    28 januari, 2002 vid 09:13 som svar på: Board Tests

Dom visar väl bara test på de brädor och segel som de själva säljer?

/adde

• adde

Medlem
    25 januari, 2002 vid 16:08 som svar på: kombo

Vad kan man räkna med för register med, säg en 155 och 10.0? 6.5 drar ju i gång vid 7-8 m/s. Det kanske inte blir så stort hopp.

/adde

• adde

Medlem
    25 januari, 2002 vid 15:01 som svar på: bärplanssurfing

Jag såg på ”ride the wild surf” på engelska kanal4 i lördags. Det såg helt sjukt ut. För övrigt en massa coola bigwavesurf bilder…

/adde

• adde

Medlem
    25 januari, 2002 vid 09:40 som svar på: Varför är man Anonym på konfen?

I det verkliga livet kan man ju skilja på folk med hjälp av deras utseende. Man behöver ju inte veta vad folk heter.

Men om man här på konfen inte orkar/vill signera sina inlägg så hamnar man ju bland övriga anonyma. Ingen vet ju om det är samma ’anonym’ som svarat på S..’s inlägg i denna tråden t.ex. Det blir svårt att föra en diskussion om man inte vet att det är samma person man pratar med.

Man måste ju inte uppge sitt riktiga namn om man inte vill – det kan vara skönt att vara anonym ibland.

Fundera lite på vad som händer om ingen skulle signera/logga in…

mvh adde

• adde

Medlem
    24 januari, 2002 vid 15:44 som svar på: filmklippsproblem

jag kan inte heller se dem. testade realplayer och mediaspelaren, har ingen unixdator inom räckhåll…

/adde

• adde

Medlem
    18 januari, 2002 vid 14:20 som svar på: variety

Den har ju bara fått segla en gång… Har varit i glasgow sen slutet på november, men är tillbaka om några veckor då ska förhoppnigsvis säsongen börja :).

Jag skulle eg. bara provrigga en ny bom för det blåste bara ca 7 m/s. Men när det ändå var riggat så stack jag ut (Edge 6.5) och det gick så finemang. Behövde bara lite drag i seglet så lyftes man upp, planade säkert lika tidigt som min TT260 gjorde. Men som sagt jag får återkomma med ett slutgiltigt betyg. Funderar mest på om jag ska kompletera utrustingen med nått större, och i så fall vad:

TTmax (eller large eller vad den heter i år) eller liknande och ett 8.0 (går ju bra att köra 6.5 på om det är byigt).

Freedide och ca 9 m^2.

Formula och 10 m^2.

Är det något i TT storleken du letar efter? Och ska passa i Pozo och Roxen?

kan bli svårt 🙂

/adde

• adde

Medlem
    18 januari, 2002 vid 13:42 som svar på: variety

Men det får mig att verka odrblidn

/adde

• adde

Medlem
    18 januari, 2002 vid 12:09 som svar på: variety

”clewfirst willyscipper 540 dubbelloop”

låter trasligt…

/adde

• adde

Medlem
    17 januari, 2002 vid 11:52 som svar på: Hur får jag isär masten?

Och hur binder man fast en mast i ett träd? Jag tycker att du ska prova att fästa en bom över och en bom under skarven och sedan vrida dessa åt varsitt håll… ffa så är det ju skonsamt mot masten

/adde

• adde

Medlem
    11 januari, 2002 vid 12:25 som svar på: Har färgen på seglet nån betydelse??

Vad är vårens färger på nedhalstamp?

• adde

Medlem
    11 januari, 2002 vid 11:43 som svar på: Nya Naishprylar!

Oj vad pinsamt, för väl skylla på att hela segelgarderoben är naishsails… men ingen naishbräda

än

/DrMössa

• adde

Medlem
    11 januari, 2002 vid 09:57 som svar på: Nya Naishprylar!

Var hittade du supercross??

För övrigt fick Session väldigt bra betyg i windsurfers megatest (det var ett vitt segel…).

/adde

Sida 193 av 204
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications