Forumsvar skapade

Sida 195 av 204
  • adde

Medlem
    12 december, 2001 vid 18:03 som svar på: GC here we come!

Inte sa konstigt, man sag en massa hyrbrador (JP) med NP, nastan inga simmer pa vattnet alls…

/adde

• adde

Medlem
    12 december, 2001 vid 17:58 som svar på: Norge i sommar!

Later som ett paradis. Har hart om nagra spots i trakterna kring Moss & Fredrikstad som ska vara bra pa sydvast. Vet du nagot om det? Det brukar bli Rosso utanfor stromstad pa sommarn och dar kryllar det ju inte av vagor direkt…

/adde

• adde

Medlem
    11 december, 2001 vid 17:30 som svar på: GC here we come!

Han har mest JP men aven Cutre (deras egna marke) och NP & simmer segel. Det finns aven en North butik i Pozo. Om du hyr i Feliz sa kan du nog aka runt med prylarna, eller du maste nog aka runt med grejerna for att det ar inte lika vindsakert dar (iaf inte nar vi var dar). Segla i Pozo eller Vargas, eller om du kanner dig pa gott humar Ojos (eller hur fan det stavas) lite soder om flygplatesen. Bil ar ett maste! Plocka med klatterprylar (eller kop dar det ar billigt) det finns 20000 leder pa on. Kolla med Jonas om klatter butik…

Kort sagt: Kolla allt med Jonas!

Ar inte alls avundsjuk…

/adde

• adde

Medlem
    10 december, 2001 vid 18:08 som svar på: Maxsegel+Techno

Min offseasonvikt ligger pa ca 82-83 kilo men da skall det tillaggas att nastan allt ar muskler…

/adde

• adde

Medlem
    10 december, 2001 vid 17:43 som svar på: Maxsegel+Techno

Eller sa kan du ova pa din planingsteknik, jag planade med 6.5 (Naish Edge) och min TT medium i 7 m/s. Med min nya TT wave hoppas jag kunna fortsatta med det…

Behover du 8 m/s for att dra igang ditt 9.0 sa bor du se over din riggning (ratt mast, ratt nedhal osv) och din teknik. En storre fena hjalper sjalvklart till med att flytta planingstroskeln nedat..

hare
    /adde

• adde

Medlem
    10 december, 2001 vid 17:32 som svar på: Vintersport/vinter träning?

Om inget annat hjalper (som Dr Masses maskeringsriggningstips) sa kan man alltid toktrana, speciellt underarmar. Da kan man nastan garantera mkt vind redan nasta dag.

Pa ’mitt’ gym ranner det faktiskt ganska manga surfare, sakert en 10-15 stycken, det galler ju att halla koll pa konkurenterna…

/adde

• adde

Medlem
    10 december, 2001 vid 14:30 som svar på: hyra bil?

Pa GC finns det bara lila Opel Corsa att hyra… dom ar trangaende, snabba och sakra! Far aldig punktering, avgassystemet ar i topptrim…

Som sagt kolla med Jonas.

Ett GC tips ar att aka upp till Las Palmas och ga pa ett stalla som heter Merkansina (eller nagot i den stilen).

/adde

• adde

Medlem
    10 december, 2001 vid 14:18 som svar på: Vintersport/vinter träning?

pa fraga ett: JA
    fraga tva: Nej

helt korrekt installning, gar inte som jag bara och lat traningen ga ut over wurfingen (tips – inga tunga arm, rygg eller benpas dagen fore en bra prognos)

mvh adde ”bor pa gymmet”

• adde

Medlem
    6 december, 2001 vid 16:52 som svar på: INFO MÖTE ANGÅENDE KLUBB I GBG!, LÄS!!!

sillvik ligger ju lite ’off’. Bjorlanda ar val eg. det enda alternativet till fiskeback. Dar finns ju redan toa och vatten, riggyta och inte sa manga stenar. Fordelen med fiskaback ar ju surfman… men megmax ligger ju pa hissingen…

bra initiativ iaf, synd att man ar i Glasgow fortillfallet

/adde

• adde

Medlem
    6 december, 2001 vid 11:44 som svar på: The very ultimate riggingsong ver 4 and webresurse
  • adde

Medlem
    30 november, 2001 vid 15:15 som svar på: GC (pozo) vs Fuerte

ingen som varit på båda ställena? Någon som varit på Fuerte i mars eller april?

/adde

• adde

Medlem
    29 november, 2001 vid 16:43 som svar på: efterlysning: Robert i gbg

hoho?

• adde

Medlem
    29 november, 2001 vid 09:07 som svar på: Vilket är det bästa surfstället i Götet

På sydväst ska det gå att få lite vågor i Askimsviken (via campingen, inte badplatsen) dock är det svåråtkomligt under sommaren. Annars är det nog öarna som gäller men jag skulle tippa att det tar lika lång tid att ta sig ut till Öckerö som till V-berg, och då är kanske V-berg enklare.

De flesta åker nog till V-berg om prognosen är lovande…

/adde

• adde

Medlem
    29 november, 2001 vid 06:50 som svar på: megmax

Är inte det bara vad han hade kvar efter whitewater?

/adde

• adde

Medlem
    28 november, 2001 vid 09:28 som svar på: Extreme sports channel!

visade lite vindsurf igår vid ca 21:30 … från typ 91…

/adde

Sida 195 av 204
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications