Forumsvar skapade

Sida 196 av 204
  • adde

Medlem
    28 november, 2001 vid 07:09 som svar på: megmax

Megascene är väl huvudleverantör kan man tänka (bic, naish, zkinz, burton osv). Men även Wallen/North är ju med på ett hörn…

Ingen av dem har ju haft någon ’rikigt’ butik (iaf inte senaste säsongerna). Så det är säkert angelägna om att ha en klämma-på-prylar-butik.

/adde

• adde

Medlem
    27 november, 2001 vid 15:49 som svar på: ESS lever ni?

Japp, det stämmer… världen är liten

/adde

• adde

Medlem
    27 november, 2001 vid 15:33 som svar på: ESS lever ni?

”Det finns mer skidåkare i ESS än brädåkare… ”

ännu äckligare…

är du Josefs bror?

/adde

• adde

Medlem
    27 november, 2001 vid 15:16 som svar på: ESS lever ni?

Kolla in…

http://www.etek.chalmers.se/etsekt/ess/index.html

funkar med alla sektioner, dock är majoriteten snowboardare…

äckligt

/adde (fd elektronörd)

• adde

Medlem
    27 november, 2001 vid 12:36 som svar på: försäkring? ..yatack

krävs det att man har hemförsäkring där?

/adde

• adde

Medlem
    27 november, 2001 vid 08:02 som svar på: Till konfmaster!

Nu är ju idioten som svarar cool, bra, kul, ja, nej osv på varenda jävla inlägg tillbaka. Det vore ju enkelt att slippa detta genom att inte tillåta anonyma inlägg…

jobbigt

/adde

• adde

Medlem
    26 november, 2001 vid 16:03 som svar på: NY KLUBB I GBG PÅ GÅNG!! LÄS MER HÄR!

Martin Adiels
    (031) 145663
    adiels@math.chalmers.se

• adde

Medlem
    26 november, 2001 vid 10:42 som svar på: Vem är det som säljer ART segel ??

jag tror inte att de säljs utanför tyskland längre… men kolla med lansdskrona surfshop (uppe till höger), han sålde ART tidigare …

/adde

• adde

Medlem
    25 november, 2001 vid 17:18 som svar på: PAsport
  • adde

Medlem
    22 november, 2001 vid 08:54 som svar på: Svenskt Vindsurfingmagazine 🙂

Det blir nog svårt att dra ihop pengar till att åka och testa prylar på GC i två veckor… tyvärr, hur gärna man än vill… Men borde det inte gå att ordna lite ’hemma’ tester av årets prylar? Hur viktigt är det att testa 2002 års prylar i augusti/september 2001? Fungerar det inte att testa dem under våren 2002? Det är ju ändå då de flesta köper sina prylar. Måste man bara testa det allra allra senaste?

Om man ordnar med någon slags försäkring (vet inte hur) så borde det väl vara ok att låna ut sina nya prytlar till något duktig seglare? Man träffas i t.ex. Vberg eller Haga under en helg/prognos och testar varandras prylar och gör areadiagram… Det borde ju inte vara några problem att hitta hela segellinjer av de flesta fabrikat av 2001/2002 års modeller? (Som trogen konfensurfare så vet man ju lite om vad folk seglar på…) Likadant med brädor. Eller varför inte testa storsäljare osv… Testa lite andra segel på sin egen favvo bräda eller tvärtom… Kanske en fett tabell med segel och brädor och hur de olika fungerar ihop (RRD MPE 248 + Diablo 8.7 = 0.5p, Fanatic Falcon + Onshore 4.2 = 1.0p, RRD TTWave + Naish Nalu 5.5 = 10p osv… (undrar vad jag har för prylar??))…

Genomförbart? dröm? idioti?

/adde

• adde

Medlem
    22 november, 2001 vid 07:35 som svar på: White water flyttar en liten bit

hmpf! Är inte Nautics nya butik på hela 1500 kvm?

/adde

• adde

Medlem
    21 november, 2001 vid 16:57 som svar på: Askimsviken i morgon?

Det var faktiskt premiär idag, blev tvungen att lämna kvar bräda i sthlm och fick ner den förra helgen. Körde Edge 6.5 idag fenan var kanske lite liten då det var lite ont om vind, men jag fick upp den i planing minst lika tidigt som TTMedium som jag hade tidigare. Det blev lite plattvattenraceande men den kändes otroligt ’skate’ig och lättkörd. Jag har aldrig tidigare kört en så liten bräda med så stort segel utan att det känns klumpigt. Nu återstår bara ett test i Vberg med 4.7…

helt klart jättenöjd. återkommer när jag kört den mera…

/adde

• adde

Medlem
    21 november, 2001 vid 16:34 som svar på: Askimsviken i morgon?

Jag stack ner till Båths men de hade inga bra huvor och bara tjocka vantar. Jag åkte ist till megmax och införskaffade huva & tumvante-med-hål, när jag ändå var på hisingen så fick det bli Björlanda. 6.5 och TTwave. Lite byigt men mestadels skönt drag, kanske 1-2 m/s till hade varit perfekt. Hann bara segla en timma innan det blev mörkt, men jag frös inte ett jota!

/adde

• adde

Medlem
    21 november, 2001 vid 10:41 som svar på: Askimsviken i morgon?

oki jag kommer direkt efter lunch

• adde

Medlem
    21 november, 2001 vid 09:17 som svar på: Askimsviken i morgon?

Vad har de för märke(n)?

När sticker ni dit?

/adde

Sida 196 av 204
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications