adde
Forumsvar skapade
-
Man kan knacka sig ner till 1999 på NP’s hemsida men äldre går inte… (vad jag vet).
/adde
-
Du kan ju alltid ringa till PA (pa-sport, http://www.outletsport.nu , http://www.extremsportbutiken.com)
och kolla, han sålde säkert endel i hammarby och kanske på mässan…/adde
-
På den tiden fanns det väl 3 olika modeller Wave, ACR (Advanced Course Racing) och slalom.
Om jag inte minns fel var det 250 och 254 Wave, 260 och 275 ACR, 270 slalom.260 ACR är den brädan som nästan alla har ägt. Okrossbar (ni kommer väl ihåg skrönan om brädan som flög av taket på bilen och blev överkörd av en lastbil… ), snabb (för att vara en ’termoplastbräda’, matrialet gör den ju inte direkt vridstyv….) och lättkörd (jämfört med dåtidens brädor)
Tiga 260 och NP world cup slalom… och min första kolmast… C25… Det var tider det.
(260 lång, 88 liter, 9 kilo)
/adde
-
Man kanske skulle börja spara dina inlägg under ”Alldelles gratis kåserier om vindsurfing från nätet”, du är den enda som kan skriva räjssegel eller jättegammalpresläng (ang ditt Diablo 7.2 eller vad det nu var du fick….) utan att förlora fötroendet.
Det vore synd om du tvingades minimera dina inlägg i fortsättningen… men inget ont som inte för något gott med sig – du kan ju tvingas att åka till stavanger i tid och otid.
/adde
-
kolla staffans vadersida, den hittar du nog pa vvk’s hemsida
-
bunk + pasport = extremsportbutiken < megascene
megascene – extremsportbutiken = outletsportenkel mangdlara for windsurfare
-
ar inte datorer allergiska mot svenska tecken? iaf ar min det.
(alltsa jag kan inte ladda bilden)/adde
-
Klicka pa Outletsports banner har ovan (Lagerrensning… hammarby… osv)
de har (har jag for mig) Pacific master
/adde
-
Kopes och salges finns nog inte kvar sa lange, men annars ar det inga problem att hitta gamla inlagg…
/Martin
-
Ar det Magnus (& Pierre mfl) fran GBG?
/Martin
-
Det ar ju fantastiskt optimalt som det ar nu.
/Martin
-
Den har inte fungerat på min dator på någon vecka…. märkligt…
adde
-
Initierade källor meddelar att Ola H har synts i fikarummet, kring det i fikakretsar välkända klockslaget 15:00. Där fanns dessutom flera tårtliknande tingelser och en bunke med något som enligt uppgift var grädde – vispad till fluffig koncistens.
Det råder alltså inget som helst tvivel om att han siktar på att spränga 70-kilos gränsen redan flera veckor innan svikthoppssäsongen börjar.
Med lite skicklighet och mycket grädde tror flera experter på området att Ola redan nästa vinter ska åka på 220 cm störtloppsskidor, att han redan innan dess ska hinna designa (i eget program?), tillverka och köraskitenurallaandrapå en 220 cm radikalmedsupertunnakanterochflexigfena vågis är iaf undertecknad (nästan) säker på.
/ännu ett i raden av onödiga inlägg…