annas
Forumsvar skapade
-
såg ditt meddelande micke – super
-
Svar till:
jajajaj – Jag ska ta det lugn med flaskan ikväll. Jag ser helst att du är klädd som på din bild imorgon, Anna. Patrik, har du plats i morgon. Min bil är på annan plats.
Eddie – har du kommit hem än?[/ QUOTE ]
I så fall skjutsar du mig hem eller stellan?

Nä, skämt åsido, om nån vill droppa mig i Lund på vägen hem blir jag glad. Ska vi säga 10.30 i Lundåkra eller vad lutar det åt? -
Är det någon som har plats i bilen? Kan eventuellt få skjuts dit – om vi kör hyfsat tidigt, men inte hem tror jag.. Är på var som helst, men det är vitt vid LA kl 13 så det är nog förmiddagen som gäller (stellan!
) -
oj, hade vi en kameraman där? Jag såg aldrig dig Henke, varför körde du inte? Du får ju visa dig så att vi kan spexa lite framför kameran..
och vadå kallt?? Jag är förvånad – december och vi var alldeles svettiga därute, men det är nog kallare på land utan tre lager kläder. -
Till näset kan jag få skjuts, men ser ut som lite galet väder om man kollar på dmi:s alla färger och vindriktningar.
Skriv gärna var och när ni drar. -
3,7 i lomma.. kanske för att det blåser rak syd..faen då
-
Ser lite dåligt ut på lommas hemsida – fick ni nån vind?
-
lite sliten, men skulle vara sjukt kul. om nån i lund har bil och vill ut så ring. 0731518757
-
ouups.. några kites till så liknar det kite beach i cabarete..
-
ankiiii!!! vilken fin bild du har! Är du vaken?? Jag är på helsingkrona
-
sorry, tenta snart, men gärna i helgen
-
Hur ska det bli i helgen? Jag vill ut.. söndag ser inte så gött ut bara..
-
Vilken snygg bräda, den där lila chixwhorip-brädan
-
Puss kicki vad söt du är och chrille, har du inget vettigare för dig än att hänga på steffo eller? Baka lussekatter (med saffran den här gången) till mig tex