annas
Forumsvar skapade
-
Oh yes, vi har det sjukt gott!! La Boca 2 ar grymmebra – dar har vi filmat en massa, maten sjukt god och billig. Kor 10a och 12a var dag. Tavlingsplatsen ar dock som utanfor huset i Cabarete – stokigt och cp-vagor som fetspolar en ibland.. Korde med Martin Vari igar och med cindy mosey idag, kanns ballt
-
Stämmer, drar imorrn, men kör järnet ser ut att bli gött med vind!!
-
Ingredienser i en mästarebräda:
divynicell (eller hur f.n det stavas)
glasfiber eller kolfiber om så hellre önskas (lättare, men dyrare och får mindre flex)
epoxy
perstorpslaminat
..och vips så var det klart!!
..Trodde ni ja. haha
/the mastershaper, i alla fall i teorin -
Hugge, var det ingen som tog med dig ut?? Du får ju ta och ringa mig!!
-
Lätt att det blev! Micke bandana, jag o chrille, patrikol mfl in da lagoon
-
Nu är det i alla fall dött där och ingen strand eftersom nån orkan blåst in en massa för mycket vatten.. Enligt anna O iaf
-
Halloj Oskar!
Jag har kitat i surfers förra hösten, det var gött! Själva surfers paradise är bara ett hak för fulla svenskar o norrmän, men kitingen var helt ok. Stora breda sandstränder att rigga på och lite goa vågor ibland. Blåste oftast för 12-14kvm, ibland för 8-10. Byron Bay var också gött, men ibland sticker en sköldpadda upp huvudet och skrämmer livet ur en. En sak är negativt med surfers och det är att det kan bli sjuk turbulens pga att det finns så mycket höga hus precis vid stranden. Och som dom andra säger västkusten är nog bättre vindmässigt. -
Hugge, häng me till habo istället. Jag drar dit efter lunch
-
Har själv inte testat den, men alla som gjort det verkar tycka att den är en grym lättvindskite. Fick höra att 17.5an känns mer som en 12a att köra, men man planar tidigt. Det låter ju grymt. Någon internationell teamåkare sa att han gillade den, men att han ändå hellre bara körde gxr för att gxr och phoenix är så olika. Men jag tror på phoenix för sverigevindar.
-
Jihoo, klart att vi kör i habo!! När det för en gångs skull blåser så att det GÅR att köra i habo så ska vi väl passa på eller.. Men det är klart vi kan ju alltid köra bil en timme extra för att kunna kita en halvtimme mindre i det kalla djupa skanörsvattnet..
Förresten tänkte jag att det skulle börja blåsa lite i eftermiddag.. Någon annan optimist som drar till habo så fort det ökar?? -
Ha ha ha
, nu fattar jag smset… Bugar och tackar.., men mr..??
Men ni skulle väl inte dra förrän i slutet av november?