basse
Forumsvar skapade
-
Tjohooo!!!
bara att lämna in ledighetsansökan då…. Vi smider planerna imorgon Adde!! -
Skall man åka bil dit ner så känns det som att man måste vara borta ett tag…
-
He he… sååå liten är den inte. När kommer den då.. det är ju frågan.
Nu börjar Peder och Jesper också snacka om att åka å surfa istället för att sticka till snön. Oscar i limpan är nog också på med ett gäng därifrån… Jag tycker vi väljer Adde till reseledare
, för han har snart tid med sånt, och sedan drar vi ihop ett stort gäng och sticker. Hyr ett fläskigt hus och de som inte kan vara där hela tiden får komma när de kan och åka när de vill.Bra va.
-
Hmmmm…
Master: 1999+3000+2300+0: 7299
Segel: 2300+2300+2500: 7100
Brädor: 9000+5500: 14500
Bomm: 3000
Tillbehör: Säkert ca 2000Totköp: -33899
Försäljning:
Brädor: 4500+5500: +10000
Segel: 1000+1800+1500: +4300
Master: 800+1000: +1800
Dräkt: +600Totsälj: +16700
Totalt: -17199
Vi är två så det hjälper ju en del.
-
Svar till:
Kan förresten en ny liten vågis räknas in som kontorsmaterial då????
[/ QUOTE ]
Svar ja!!
-
Trodde du var helt ute och trallade där ett tag Mag men jag testade att boka en resa i Jan och det gick på 3900 för 4 pers en bil över 1,85 hög. ToR.
Hyfsat ändå tycker jag..
-
-
… för fan Janne…. visst är seglet snyggt men man får faktiskt släppa draggen när man skall vara med på bild….

Riggas det på 430 så finns det billiga X9’or på Säljes just nu.. tror det finns en 430 kvar som kan fungera med lite pill.
-
Kul att Anders fick seglet… Hoppas nu bara att han har en mast som fungerar till det.
-
.. ja satan vad bra det var.. kan inte släppa det…
-
Varför inte… Får kanske ta och kolla upp det där ordentligt. Problemet är att Saga skall forska lite på jobbet och skriva ihop nått och gå en massa kurser och grejjor… men det kanske kan ordnas på nått vis.
Vilshärad var grymt idag!!
-
Jag kollade just flyg med datum från sista veckan i mars (påsk eller??) och in i april någon vecka.
TAP: ca 7600.-
Det är ju som hittat!!!

Sedan drar man iväg ett mail till LaFamilia (läs Angulo) och frågar om de känner till någon som vill hyra ut ett hus i perioden… Tror inte det är några problem.
Jag ser igentligen inte flygpriset som ett problem utan problemen uppstår när ALLA deltagare på denna lilla tripp skall få med sig ”en av varje” av Ed’s fina kreationer…
-
Tack för länken Martin.. Martin… vi bokar… det blir ju klockrent för hönorna också. Ännu klockrenare att man kan tänka på dem som inte får sov på nätterna samtidigt som man har en paraplydrink i handen… med sand i.

-
Jag är på i Påsk… inga tvivel om det!!
…tror jag…