Forumsvar skapade

Sida 168 av 202
  • basse

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 05:46 som svar på: Vilka till Torkels / Gottskär idag ?

Körde 5.7 i Olofsbo. Rätt platt men man fick ju surfa iaf.

• basse

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 05:36 som svar på: AB+

Var inne på SP igår och kämde lite på dem. Såg ju helt OK ut men som nämnts tidigare och kändes mycket tunga faktiskt….

• basse

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 09:54 som svar på: Vad kostar det att köra flashiga prylar?

Faaaannn också… då har man alltså gjort några riktigt dåliga affärer i år. Fast de jämnas ut eftersom jag gjort några bra förra året…

grin.gif

Fast kalkylerna kan ju inte gå över så många år som Masse räknar på eftersom ”flashig”-heten inte sträcker säg längre än max 2 år i mina ögon.

• basse

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 09:04 som svar på: Vilka till Torkels / Gottskär idag ?

Tja,
    blev inget igår för min del.. var ju bra det. Ola har redan passerat Gbg så jag tänkte ringa honom om en timme å höra om Olofsbo fungerar. Verkar det OK testar jag det. Annars kanske det blir Gotskär.. eller inget alls.

• basse

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 05:06 som svar på: Göteborg idag

Var på G ner men vände innan ikea för det såg så dåligt ut. Borde inte ens ha åkt från jobbet utan jobbat de timmarna för att dra tidigt idag istället. Får väl se hur det ser ut idag men Onsalamätaren visar inget tryck iaf.

Skönt att man lurade ut någon iaf…. wink.gif
    Ola skall höra av sig idag så får vi se vart vi hamnar. Är sugen på att testa Olofsbo men då får man väl dra tidigt….

• basse

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 12:59 som svar på: Göteborg idag

Nu! Från fiskehamnen!

• basse

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 12:28 som svar på: Göteborg idag

ja ja… får väl se då. Jag sticker nog ner till Torkelstorp och kollar direkt.

• basse

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 11:53 som svar på: Göteborg idag

Körde Torkelstorp på SO i förra veckan och det var väl rätt OK.

• basse

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 10:45 som svar på: Göteborg?

Asså.. trodde det redan var väck.

• basse

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 05:29 som svar på: Göteborg?

jä jä ju måtherfukkerfackifack… kom ut och visa mig lite trix idag då om du är så kool å bra å så. Jag har mercan packad och är redo för lite smisk. Ta med easyridern så skall jag lära dig dra rigg på den. hä hä höhö grin.gif

• basse

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 05:24 som svar på: Sydost, Göteborg tis-ons!?

Ja ja.. hur som så säg till mig så jag får lite frammåt-motivation. Bilen är packad…. och imorgon.

• basse

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 14:15 som svar på: Sydost, Göteborg tis-ons!?

Låter bra. Kan nog inte ta ledigt hela dagen men dra gärna ett sms på 0708-519838 när ni drar så hänger jag på.

-Seb

• basse

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 14:06 som svar på: Sydost, Göteborg tis-ons!?

Tis eller ons???

• basse

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 11:01 som svar på: Sydost, Göteborg tis-ons!?

Kanske borde hänga på…. När planerar ni att sticka Ola??

• basse

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 10:43 som svar på: Jericoacoara, Brasilien – vem vet ngt?

Sök i rese-forumet. Jag orkar inte skriva allt igen. När du läst allt där kan du skicka frågor till mig.

Sida 168 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications