Forumsvar skapade

Sida 169 av 202
  • basse

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 08:03 som svar på: Sydost, Göteborg tis-ons!?

Torkelstorp fungerar också rätt bra på SO. Skönt att kunna bottna nu när är lite kallare!!

• basse

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 07:58 som svar på: FILMTAJM!!!!!!!!!

grin.gif .

• basse

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 07:12 som svar på: Göteborg?

Är man helt kass på att surfa är alla ställen dåliga.. framförallt Fisken… grin.gif.. är det inte så Rambo!?

Kom inte å säg att ditt älskade Björlanda är så mycket bättre än fisken. Sanningen är ju att blåser det mer än 5.4 börjar Björlanda bli choppigare än allt annat, då är tom Fisken bättre. Det där interferensmönstret som uppstår kan få vem som hälst att sluta med surfing.

Det som är bra med Fisken är att man kan bränna in bakom öarna och få tokplatt för alla svårare trix… något som Rambo inte vet eftersom han inte kan några svåra trix…. det gäller på ganska många riktningar. En annan sak är att det är nära för oss som bor söder om stan och vill slippa köerna och sticka ut direkt efter jobbet.

• basse

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 06:52 som svar på: FILMTAJM!!!!!!!!!

Hur lång var den då Adde?? wink.gif

• basse

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 13:48 som svar på: Nya Planer för Askimsbadet…..

Bättre vind?? Det är väl bättre på just SV än i Fisken men vilka andra riktningar fungerar där, det är ju mycket känsligt på andra riktningar. Förra årets KM kördes på NNV, det hade inte blivit så bra i Askim men i Fisken fungerar ju faktiskt ganska många riktningar. Bara för det säger jag inte att det är mitt favvoställe.

• basse

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 13:45 som svar på: Lite äppel ladd…

.. det är ju ett helt gäng med grader varmare i Klitmöller än i tex apelviken…. åtminstånne en ….

• basse

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 11:28 som svar på: Nya Planer för Askimsbadet…..

Klubben (GWC) borde ta tag i detta och meddela kommunen att området används flitigt av vindsurfare. Jag var ganska aktiv i en klätterklubb i norge som fick vissa populära klippor klassade som fritdsområden/sportområden.
    Kanske inte lika lätt att få det på vatten men man vet aldrig.

• basse

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 11:11 som svar på: Lite äppel ladd…

Håller med… har börjat lite sent med laddet i år. Blir det prognos i Klitmöller nästa helg sticker jag över…. om det är någon som känner fört så häng på!!

• basse

Medlem
    7 oktober, 2004 vid 05:35 som svar på: Brasilien. Rekorderlig ung karlslok söker..

I mitten av november är det inte fullt i Jericoacoara. Bara att åka dit på vinst och förlust. Det är svenskar där vet jag… dra ett mail till Mats Forssell forza98@yahoo.com och hör om de har plats eller om de vet var det finns plats. Jeri är bättre än de andra platserna.

• basse

Medlem
    7 oktober, 2004 vid 05:28 som svar på: Träslöv

..men bäst var nog vid 14.30. Då var det lite mera S i vinden och det gick riktigt bra att rida tykte jag. Körde 5.7 hela tiden men bra drag, nästan överriggad i början. Är glad att jag itne riggade ner till 5.0. Visst var det lite dåligt ibland men helheten fick ett högt betyg av mig iaf. Det gick bra också… taggad av Erik och Martin och grabbarna försökte jag på en hel del frammåtar men med blandade ryggdunkslandningar och bakåtar så mycket som möjligt. Ja ja…. var iaf helt slut när jag kom hem. hade gärna åkt ner nu på morgonen också men det hade nog inte pallats med.

Mera sådana dagar innan det blir för kallt tack!

• basse

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 07:12 som svar på: Olofsbo igår…

grin.gif

• basse

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 14:50 som svar på: Olofsbo igår…

Hello Mr BIG!! grin.gif
    joorå… sitter allt å drömmer en del. Gött var det. Hörde att ni inte klarade av baden riktigt utan fick ta ut lite sovmorgon ett par dagar efter. Hoppas ni mår bättre nu. Kul att ni kommer ner… vill ju inte missa Eriks loopar…. eller 3 meters willy heller.

När är ni nera imorgon då?

• basse

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 14:27 som svar på: Olofsbo igår…

Just det.. Lejet imorgon…. drar direkt efter lunchen!!

Basse… som jobbar över idag

• basse

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 11:51 som svar på: Segel. Borttagning av klistermärken ?

Jupp.. det är det som gäller. Jag hade en liten skrapa av halvhård plast som jag skrapade lite med också och det gick bra.

• basse

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 13:37 som svar på: Sicilien!!

Någon som varit i kontakt med de där grabbarna på annonsen ??

Sida 169 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications