Forumsvar skapade

Sida 172 av 202
  • basse

Medlem
    14 september, 2004 vid 07:52 som svar på: Hur bär ni er åt?????

..upp med bommen bara!!

• basse

Medlem
    13 september, 2004 vid 17:11 som svar på: Dodge hightop -88 säljes

Självklart. Hör gärna av dig på 0708-519838

mvh
    -Sebastian

• basse

Medlem
    13 september, 2004 vid 05:45 som svar på: Dodge hightop -88 säljes

Nytt pris eller bud…. Måste bort.

• basse

Medlem
    11 september, 2004 vid 14:52 som svar på: Det kommer att bli grymt imorgon…

För att inte tala om hur det kommer vara om två veckor Ola. GWC hänger på till Klitmöller. Info kommer på mailen till alla medlemmar.

• basse

Medlem
    9 september, 2004 vid 12:51 som svar på: Klitmøller Pix

Åsatan… ser nästan bättre ut med 5.0-vind än med 4.2 vind…

• basse

Medlem
    9 september, 2004 vid 12:35 som svar på: Klitmøller Pix

Var är det? Klitmöller revet ?? Ser inte ut som Fiskafbriken….

• basse

Medlem
    9 september, 2004 vid 11:34 som svar på: Varför skall jag inte köpa en mercedes vito 110D?

På våran är det inte rem utan kedja och byter man väl inte !!??

• basse

Medlem
    9 september, 2004 vid 11:08 som svar på: GBG’are till Klitmöller i helgen?

Ja ja… Chickeeeeens.. Bakbakbaaaaak

Adde.. vaddå plåtning? Får jag vara med? Eller måste man köra Naishprylar? I så fall kanske jag kan låna av dig… smile.gif

• basse

Medlem
    9 september, 2004 vid 10:01 som svar på: VIND, i väst!

…blir det 2 meters brytande vågor där???.. det visste jag inte… wink.gif Näe… det bli Lejet hela helgen!!

-Basse

• basse

Medlem
    9 september, 2004 vid 09:59 som svar på: Varför skall jag inte köpa en mercedes vito 110D?

Inte riktigt så mycket som 160. Kommer ner till Lejet i helgen så kan du kolla närmare på den. Silver med tonade rutor bak. Är man själv är nog ett skåp med disel det bästa fast inte lika trevligt att sova i som en med glas förståss.

Bara å hojta till om du ser oss.

• basse

Medlem
    9 september, 2004 vid 06:36 som svar på: Dodge hightop -88 säljes

Den blev lite för stor för oss när vi ville åka hem till päronen borta i Eskilstuna/Uppsala/Linköping. Har varit klockren runt GBG för surf å så men skall man använda bilen varje dag kanske man skall se på något mindre.

Slå till bara!!!

• basse

Medlem
    9 september, 2004 vid 06:31 som svar på: Varför skall jag inte köpa en mercedes vito 110D?

Vi har precis handlat en V 280 -99. Alltså inget skåp utan med 4 stolar man kan ta bort bak. Vi får in 3 brädor, 7 segel, 3 bommar, alla prylar till det, en säng, campingutrustning, bord, stolar och så här långt är den skitbra. Den har gått 9500 mil men om din är servad så är det nog bara att handla på skulle jag tro. Tror din blir ännu kortare (typ max 240) eftersom det är mellanvägg…. kolal om det verkligen fungerar med din utrustning det gjorde vi… hos handlaren….

Lycka till

• basse

Medlem
    8 september, 2004 vid 13:24 som svar på: proffesionell brädlagare?

Lär dig laga själv. Både Adde och Pederboy här på konfen har gjort strålande lagningar detta året. Adde har gjort ett par st faktiskt (tur det kommer 2 nya plankor snart).

Uffe är ju duktig men det är väl lätt att det blir 5 timmar painbrush man får pejja för hos honom. Det blir bra men lite dyrt kanske.

• basse

Medlem
    8 september, 2004 vid 12:28 som svar på: Vindsurfing.se alu-bommar?

Ok.. verkar inte som någon annan som kört dessa sitter inne vid datorn idag. Det intressanta är ju det progressiva greppet och de skall vara gjorda i T8 vilket är samma som X5’orna. Vi får väl se.

• basse

Medlem
    8 september, 2004 vid 06:06 som svar på: Spärra anonyma?!?!

Japp.. och KICKA HARDY NU!!!

Sida 172 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications