basse
Forumsvar skapade
-
Min sambo handlade en shift 03 (104 l) från keppler i våras och hon är väldigt nöjd med den. Jag har kört den i lite vågor och där är den som en förväxt vågis. Störtskön med 6.0’an i den storleken. Tror den fungerar mycket bra som allround.
-
Jag ringer eller mailar alltid först för att se om saker och ting finns i lager så man vet det innan men det var konstigt att de inte ville resta bagarna och skicka brädan först. Det gjorde de med Lars_K’s segel förra dec.
-
Ian: De är billiga i försäkring och reservdelar. Slå till på våran så får du ett riktigt bra pris….
-
Du skall få prova AmiGu’n nästa gång tjockis. Om du tar bort krimskramset.. moahahaha
-
Jupp.. krimskrams i lockarna räknas inte som ”stor gubbe” så du måste nog handla en mindre vågis tror jag….

Kanske en AmiGu 7’0” -
Du får väl fråga Kate om du kan testa hennes 59:a en dag i Apel men 4.0’an. Johan tykte ju den fungerade även för honom nere i Marocko…. och ni är ju lika taniga båda två, framför allt när jag rakat skallen på dig!! hö hö…. eller så räcker det med att du tar bort allt j-la krimskrams som fastnat i tussarna.

-
Då behöver du inte höra av dig till Johan. Han har freestyle och crossoversegel.
-
Vad skall du ha för segel? Johan i GWC (Göteborg) säljer sina 04’or och de är som nya….. Tror han har morpen här på konfen.
-
Är det en OPEN eller??
Kanske skulle skrämma hem Peder och ställa upp…. -
Tog lite flera bilder men orkade inte ladda upp dem från modemet hemma. Skall fixa hem en skiva och bränna så ajg kan ta hit dem i veckan…. Håll ut.
-
host
hostMen det är ju klockrent Rambo-gubben.. Ett helt Naish-stall i golfen!!
-
Måste nog börja ta tillbaka det jag sagt tidigare om AmiGu’n. Idag visade den sig från den fina sidan och bjöd på riktigt tidig planing med 6.2 och 24 fena i Lejet. Helt klart går det massor bättre för varje gång och idag stog jag nästan på en bakåt också. Tror dock fortfarande att jag kommer behöva ha mera dragan i gejjorna än de flesta andra i viken men samtidigt märkte jag klart att denmåsta smekas medhårs genom att ställa i fram foten i stroppen mycket tidigare än jag fick göra på Culten….. Ser fram emot nästa vågsession med glädje nu.
-
Peder påväg in i en Vulcano
-
Rambo sätter på naish bakifrån…..eh