Forumsvar skapade

Sida 174 av 202
  • basse

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 10:23 som svar på: Mistral Shift??

Min sambo handlade en shift 03 (104 l) från keppler i våras och hon är väldigt nöjd med den. Jag har kört den i lite vågor och där är den som en förväxt vågis. Störtskön med 6.0’an i den storleken. Tror den fungerar mycket bra som allround.

• basse

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 09:14 som svar på: Varning för Gunsails!

Jag ringer eller mailar alltid först för att se om saker och ting finns i lager så man vet det innan men det var konstigt att de inte ville resta bagarna och skicka brädan först. Det gjorde de med Lars_K’s segel förra dec.

• basse

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 13:39 som svar på: dags för van!

Ian: De är billiga i försäkring och reservdelar. Slå till på våran så får du ett riktigt bra pris….

• basse

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 11:01 som svar på: Freestyle/Wave bräda?

Du skall få prova AmiGu’n nästa gång tjockis. Om du tar bort krimskramset.. moahahaha

• basse

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 09:59 som svar på: Freestyle/Wave bräda?

Jupp.. krimskrams i lockarna räknas inte som ”stor gubbe” så du måste nog handla en mindre vågis tror jag…. grin.gif
    Kanske en AmiGu 7’0”

• basse

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 09:47 som svar på: Freestyle/Wave bräda?

Du får väl fråga Kate om du kan testa hennes 59:a en dag i Apel men 4.0’an. Johan tykte ju den fungerade även för honom nere i Marocko…. och ni är ju lika taniga båda två, framför allt när jag rakat skallen på dig!! hö hö…. eller så räcker det med att du tar bort allt j-la krimskrams som fastnat i tussarna.

grin.gif

• basse

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 09:41 som svar på: billigast north sails?

Då behöver du inte höra av dig till Johan. Han har freestyle och crossoversegel.

• basse

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 08:18 som svar på: billigast north sails?

Vad skall du ha för segel? Johan i GWC (Göteborg) säljer sina 04’or och de är som nya….. Tror han har morpen här på konfen.

• basse

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 06:54 som svar på: KM Linsurf + bästa festen!

Är det en OPEN eller??
    Kanske skulle skrämma hem Peder och ställa upp….

• basse

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 05:58 som svar på: Gött med en stänkare

Tog lite flera bilder men orkade inte ladda upp dem från modemet hemma. Skall fixa hem en skiva och bränna så ajg kan ta hit dem i veckan…. Håll ut.

• basse

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 09:08 som svar på: StylepimpZ prezenterar!

grin.gif

-The Crazy

• basse

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 20:09 som svar på: Freestyle/Wave bräda?

host grin.gif host

Men det är ju klockrent Rambo-gubben.. Ett helt Naish-stall i golfen!!

• basse

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 20:06 som svar på: Evo på plattvatten?

Måste nog börja ta tillbaka det jag sagt tidigare om AmiGu’n. Idag visade den sig från den fina sidan och bjöd på riktigt tidig planing med 6.2 och 24 fena i Lejet. Helt klart går det massor bättre för varje gång och idag stog jag nästan på en bakåt också. Tror dock fortfarande att jag kommer behöva ha mera dragan i gejjorna än de flesta andra i viken men samtidigt märkte jag klart att denmåsta smekas medhårs genom att ställa i fram foten i stroppen mycket tidigare än jag fick göra på Culten….. Ser fram emot nästa vågsession med glädje nu.

• basse

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 19:56 som svar på: Gött med en stänkare

Peder påväg in i en Vulcano

• basse

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 19:53 som svar på: Gött med en stänkare

Rambo sätter på naish bakifrån…..eh

Sida 174 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications