Forumsvar skapade

Sida 175 av 202
  • basse

Medlem
    27 augusti, 2004 vid 12:20 som svar på: Dodge hightop -88 säljes

Självklart!! Kommer figurera lite på vägarna i helgen eftersom jag inte fick ha nya bilen. Preliminär färdväg:

Fredag kväll: Krokslätt – Fiskebäck ToR
    Lördag förmiddag: Krokslätt – Lejet
    Lördag eftermiddag: Lejet – Krokslätt
    Söndag förmiddag: Krokslätt – Lejet
    Söndag eftermiddag: Lejet – Krokslätt

-Sebastian

• basse

Medlem
    27 augusti, 2004 vid 12:07 som svar på: Westcoast i morrn..

jag kanske …. får se om det blir fisken istället. S i fisken är ju rätt OK för då kan man komma in bakom öarna och få tokplatt och ladda på lite flakas…. eller nått..

• basse

Medlem
    27 augusti, 2004 vid 06:33 som svar på: Westcoast i morrn..

Precis.. hur är det med gräs i Torkelstorp nu… Hade varit trevligt med lite plattvatten freestyle idag.

• basse

Medlem
    27 augusti, 2004 vid 06:32 som svar på: Riggproblem

Ta och mät upp grejjorna med tummstock och skriv ner trimmet på en liten lapp så vet du till nästa gång. Glöm inte ta med lappen när du skall ut å surfa…. wink.gif

• basse

Medlem
    27 augusti, 2004 vid 06:15 som svar på: Dodge hightop -88 säljes

Tja,
    är man lite soft på gasen så drar den runt 1,5.

-Sebastian

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 10:52 som svar på: Evo på plattvatten?

Nog pumpar jag alltid… smile.gif Hoppas det verkligen blir en masssa vind nu i helgen också så jag kommer ut på den mera. Men som sagt det går ju bättre och bättre. Första 3-4 gångerna på den sjönk jag ner med nosen ganska ofta i gipparna för jag satte framfoten för långt fram men förra helgen hade jag inga problem med det. Kom igång med bakåtarna på den också för första gången förra helgen och jag upplevde den som lättare att noslanda än Culten…. nu skall man bara lyckas stå efteråt också. Det kommer väl bara man får lite vågor att köra i!!!

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 08:18 som svar på: Gun Sails något att ha?

Jahaa… måste vara på den tyskaspråkiga sidan för att det skall funka.

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:57 som svar på: Gun Sails något att ha?

Var hittar du 05’orna på deras sida ?

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:55 som svar på: Man håller på att bli bortskämd…

he he….
    Söndagarna kommer nog igång senare när det blir mörkt snababre på kvällen för att det skall fungera på måndagar.

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:53 som svar på: Evo på plattvatten?

.. jo det var ju det man hoppades på. Men det går ju bättre och bättre som sagt och nästa gång går det mycket bra. Den är lättare att rida med tycker jag iaf.

Adde: Att det är 85 liter i den kommer nog vara lite bättre för oss välutvecklade homosapiens. 80 kan vara på gränsen för mig tror jag. Såg JP’s nya på SP i söndags och tykte den såg mycket bra ut men får väl ge AmiGu’n en duktig chans iaf.
    Var det den brädan du la ut bilder på här igår?? Den såg ju väldigt smal ut bak, men det kan väl inte stämma??

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:18 som svar på: Evo på plattvatten?

Tycker du att det krävs mera tryck i grejjorna för att komma igång på den korta breda? För mig känns det som att AmiGu’n måste ha mera dragför att gå igång än vad Culten behövde. Den kan vara för extrem på längden tror jag. Det går iof bättre och bättre för varje gång jag kör den.
    Skall bli itnressant att höra vad Adde säger om Naishen när han får den. 214 är den tydligen… smile.gif

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:14 som svar på: Man håller på att bli bortskämd…

Ta ner henne till måndagsseglingen med damsektionen så får hon köra lite med tjejerna och bli instruerad av en tjej…. har upptäkt att det är mycket bättre så än att man står och gormar själv. Dessutom är det ju kul att träffa andra nybörjande tjejer…. ehum…damer….

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 05:46 som svar på: Man håller på att bli bortskämd…

Få henne att börja surfa Lasse. Saga är ju helt såld nu och… förresten så kanske det börjar gå till överdrift för i helgen skall hon ta bilen och åka till Varberg med damsektionen….. kan jag åka med någon??

Näerå.. har börjat få ner henne i vågorna nu också så snart får man väl inte behålla 4.2’an ens…

…. Förresten…. vart hittade du den prognosen? DMI är inte ens i närheten med sin 5 dygns ju…

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 05:33 som svar på: Gun Sails något att ha?

Har ett Jam04 6.2 som jag är väldigt nöjd med. Bara att shoppa loss. Har även 2 Loop75 master som jag inte har haft några problem med.

• basse

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 12:56 som svar på: Film från Kärringviken, Torö i fredags.

Kan inte spela filmen heller. Vilken codec behövs??

Sida 175 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications