basse
Forumsvar skapade
-
jävla papparazzi….. tas bilder när man fikar på det sättet.
-
Fan vad gött…. nu börjar man få lite statistik att tala om. 7 dagar med planing de senaste 10 dagarna.
-
Filma mig en snutt då… Har gult search från 03. Hade varit skitcoolt att se sig själv från vattnet…. eller inte.
-
Japp.. allt går av idag. maste ben och apel. Ses på norra parkeringen vid 1430.tiden.
Ian… vi har ”tyvärr” fullt!
-
He he.. detta är en coool bil. Hade jag inte bott i stan och redan haft en van så hade jag köpt den utan att blinka!!
hur mycket soppa drar en sådan djävul till bil??
-
Fungerar det eller?
Sitter och funderar på om vi skall åka till nått plattvattenställe i vinter. Men vart skall ma åka. Hade funderinger på el Yaque men så var det någon som nämnde att det är choppigare än fiskebäck där så det är lite jobbigt med planingen och så men bara det blåser så borde ju inte det vara några problem.Någon som kan tipsa. Det skall vara varmt, mycket vind och snudd på gratis…

-
OK…. funderar på vad jag skall göra. Hänger kanske med och softar bara.
-
Inget verkar det som….

Skall du vara med imorgon? Det är ju ända sättet att få lite surf för mig iaf. Hoppas 7.0’an kommer idag.
-
Kul att det var så mycket surfers i Björlanda igår. Och vad bra det blev. Idag blir det vila…
-
Klättring… det håller min uthållighet på bra nivå under vintern. Men helt klart är en tajt våtdräkt inte bra.
Fan Adde.. du är grov men är det verkligen du på bilden?
-
Näe… Ny regel… Max 7.0 får riggas på däcket!!
-
Ha ha Rambo din looser. Torkelstorp var helt OK. Tokplatt.
Spot K… kom igen nu.. berätta.. berätta ALLT! Är det stället som börjar på K som du berättade för mig Lars? i så fall behöver du inte berätta då är ju jag med i K-KLUBBEN. Fast jag inte kört där ännu.
Nå skall folk ut ikväll eller? Björlanda?
-
ÄÄäää fattar inte riktigt vad du menar. på SO får man ligga och dra ut mot mitten av ön.