basse
Forumsvar skapade
-
Är inte ekonomivarianten att köra på ett annat märke?? Tex GUN eller Vindsurfing.se men se upp med leveransen. DHL mosade min nya LOOP75:a utan att jag såg det vid leverans. De har dock lovat betala.
-
Lägg in ett msg här eller på surfnet så hänger jag på!
-
Perfa.. Får se hur det blir i helgen. Kanske blir bättre här uppe om det är västlig där nere.
-
Går brisen igång på västlig grundvind i Klagshamn? Det skall ju bli lite vind i helgen men kanske inte riktigt så bra som man hoppas. Kanske idé att sticka ner om Malmö skall få stor sol…..
-
Kan man få ett bra arbete i Kalmar tror jag det är mycket bra. Såg ett hus som skulle säljas lite söder om Haga. Byggt 2001 tror jag och de skulle bara ha typ 1,5 mill för det. Då undrar man ju varför man sitter i en hyreslägenhet utan balkong med helt sjuka grannar och inte på baksida av ett hus med an kall öl och väntar på vind istället.
Basse – som inte riktigt har råd med ett hus i Göteborg.
-
Plockade du med brädorna då du åkte med Apollo??
-
.. shit… man borde dragit ner i helgen. Är det sol nästa helg åker vi ner!
-
Har du Morpho Adde?? Trodde du bara hade Boxer!
Satt och funderade på dina reflektioner över mindre antal segel.. du snackade om 4.2-5.0-5.8 och det låter mer och mer lockande. undrar om man kan ha 5.8-7.0 på de största….Hade varit trevligt att testa ditt Morpho.. och ett Boxer med för den delen…
. Funderar på om det blir en lite surfsaffari till helgen om det ser bra ut. Sugen?? -
Jupp.. men känner att jag har nytta av ett segel i 7.0 storlek men funderade ett tag på om 6.6 skulle räcka. I så fall hade jag kunnat slopa 6.2:an också och kommit ner på ett mindre segel också. Får väl chansa lite.
Hoppas det finns hemma så man kan få det rätt snart bara….. -
Låter ju skit bra… Hur var lördag och söndag?
-
Var det vind i Klagshamn i helgen?? Funderade på att åka ner men det såg ju inte så bra ut så vi hoppade det.