basse
Forumsvar skapade
-
Bra stat på Stefan och Anna!! 67 seglingsdagar fram tom mars!
-
En prognos är alltid en prognos och muppar är alltid muppar. Det är hur som bättre att få en kommentar från lokalbefolkningen än att lite på SMHI.
-
En brisprognos hade ju varit klockrent. Den behöver inte vara så detaljerad som en skala utan det räcker ju med en kommentar typ: ”nu är vattentempen på tok för hög för att brisen skall komma igång” eller ”regnet tidigare i veckan kommer troligtvis hålla nere brischanserna i helgen eftersom allvaret inte blir tillräckligt varmt”.
Är grymt sugen på att komam över till Haga mera i år men i helgen vet jag inte. Tror nog Malmö kan få bättre bris och väder. Vad tror ni om Klagshamn i helgen?
-
Vi har dessvärre inte plats för en person till Ola!
Kollade just vädret och just nu der det ut att bli regn i Kalmar i helgen men Malmö verkar få fint väder…och då kommer ju frågan….
Fungerar Klagshamn då??
Vi var där en helg för ett tag sedan och då var det skitbra verkligen. -
Tror nog jag haft bris på haga några gånger men inte så ofta som man alltid hoppas på. I år skall vi absolut inte åka dit i Juli, har varit där de senaste två åren utan bra vind.
I helgen tror jag nog att det kan bli en resa över om det ser bra ut… men det måste se jivligt bra ut för att jag kör över två helger i rad!!!
Ses
-
sök i forumet så hittar du … orkar itne skriva en gång till….
-
Hade ju varit tevligt att se en STOR sol över öland i helgen. Då åker vi nog över igen tror jag.
-
4.2 till 5.0!? Rätt stort glapp i de storlekarna. Fungerar verkligen det?
Swell… intressant!
-
det kanske är http://www.northwaves.com du tänker på!
-
Challenger Fuego är ju något sorts kompaktsegel men det är inte riktigt bra förstärkt. De ligger ju annars bättre till prismässigt.
Har kollat runt lite efter ett nytt ”största freestyle” istället för mitt freezone 7.1 från -01. Några förslag??
-
.. synd att boxer skall vara så dyra. Kollade upp nypriserna i tyskland och de låg ju på runt € 500.- . Kanske kan man komma över ett parti om man handlar i höst. Dessutom vill man ju ha en stl större också, typ ett 6.9 eller nått.
-
Tjena,
det blev Fiskebäcka iaf… vilket sög. De har ju tjejkväll på måndagara så det är väl kul att det är lite tjejer där då. Bara att anpassa sig. Tyvärr la sig vinden något när jag stack ut så det blev inte så mycket fart. Och satan så kallt det var i vattnet. -
Tja,
har beställt en Loop75:a. Känner att om jag skall gå på RDM måste jag handla nya förlängare också och då blir det så dyrt. byter till RDM då någon av vågmasterna går av… men det dröjer väl så feg som jag är….Åkte hem på lördagen ja. Surfade massor igår och kommer längre och längre på Willyn och Vulcanon för varje gång, himla bra att man bara kan göra den ena åt ena hållet och den andra åt andra hållet så kan man träna båda på varje repa så att säga…
Skall du ut idag Adde?? Vågor?? Har du plats i bilen?? Saga vill till Fiskebäck men det vill inte jag.