Forumsvar skapade

Sida 187 av 202
  • basse

Medlem
    24 maj, 2004 vid 06:18 som svar på: Problem med Van’en

ja ja.. det var lambdasonden. Den skickar ingen signal som man kan mäta på så den är lite svårtestad tydligen. Som tur var så fick vi tillbaka vanen innan ölandsresan men det blåste ju fan inte ändå…..

• basse

Medlem
    19 maj, 2004 vid 05:40 som svar på: Ni som har flickvänner.

Problemet för oss är när det, som nu, blåser pung och jag ”måste” sticka till Varberg för att stilla vågabstinensen lite medans hennes grejjer inte fungerar så bra i dessa vindar..klart man känner sig lite dum då, men om en sommar eller två köper jag gladeligen en vågis till henne i födelsedagspresent så vi kan åka ner tillsammans…… beg. alltså!! grin.gif

• basse

Medlem
    18 maj, 2004 vid 05:43 som svar på: Bästa prognosen någonsin?

NV blir väl grymt i fiskfabriken om jag inte tar fel!! Fast det är klart… det är väl bara Bunkers som gäller för dig Janne!!?? smile.gif Skapligt strandbryt!

• basse

Medlem
    18 maj, 2004 vid 05:29 som svar på: ÅSA Stenudden vid lågvatten

Så det blir inget Klitmöller då??

• basse

Medlem
    18 maj, 2004 vid 05:27 som svar på: Helvette!!!

Kan bara instämma… Lite AloeVera på händerna efter en surfdag så är det inga problem sedan!! Finns som kräm också….

• basse

Medlem
    18 maj, 2004 vid 05:25 som svar på: Bästa prognosen någonsin?

Ta med några extra bommar Mag… smile.gif Det komemr ju bli väldigt bra troligtvis.

• basse

Medlem
    17 maj, 2004 vid 14:34 som svar på: ÅSA Stenudden vid lågvatten

Häng med till öland å drick bärs om du inte orkar surfa då Kongo…

mvh
    Basse – som hällre drar till klitten

• basse

Medlem
    17 maj, 2004 vid 05:58 som svar på: Problem med Van’en

Har den stående hos våran servicekille nu och hanhade mätt pumpens tryck och det var tydligen OK. Kanske kan vara något med filtret då men jag har förmig att de bytte det när de bytte bränsleslangar…. fan vad jobbigt det var i helgen när vi inte hade bil och alla var ute och surfade.

• basse

Medlem
    14 maj, 2004 vid 09:16 som svar på: Lördag ser grymt ut på södra västkusten

Tråkigt men det verkar bli väst hela veckan!!! nu är det våran tur!!!

• basse

Medlem
    14 maj, 2004 vid 06:00 som svar på: Nu är vinden här!

Var hittar man den kartan Glenn??

• basse

Medlem
    14 maj, 2004 vid 05:49 som svar på: Kap Verde – Svensk researrangör??

Ruffligt.. hmmm… kan aldrig vara som i Brasilien. Där var jag fan orolig ibland.

Tror nog man kan dra ett mail till Anguloshoppen och fråga sig för om de känner till någon lägenhet som man kan hyra och var man i så fall kan förvara utrustningen.

• basse

Medlem
    14 maj, 2004 vid 05:42 som svar på: Någon som surfat/seglat i Puerto Rico?

Var det inte en aartikel i någon av de engelsksopråkiga tidningarna förra året också. De tykte väl inte det var så bra för vågsegling.. Man jag skall kolla hemma…

• basse

Medlem
    14 maj, 2004 vid 05:22 som svar på: Hur hittar jag till Trollskogen? (snabbt svar!)

Är du i haga med SV så slipper du ju köra hela ön för vågor…. rulla ner till Grönhögen istället….

• basse

Medlem
    13 maj, 2004 vid 11:46 som svar på: Block

åfan… är dä det den där grunkan är till för…

• basse

Medlem
    13 maj, 2004 vid 11:45 som svar på: Vad håller DMI på med?????

tror inte de har full koll på den östliga vinden…

Sida 187 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications