basse
Forumsvar skapade
-
ja ja.. det var lambdasonden. Den skickar ingen signal som man kan mäta på så den är lite svårtestad tydligen. Som tur var så fick vi tillbaka vanen innan ölandsresan men det blåste ju fan inte ändå…..
-
Problemet för oss är när det, som nu, blåser pung och jag ”måste” sticka till Varberg för att stilla vågabstinensen lite medans hennes grejjer inte fungerar så bra i dessa vindar..klart man känner sig lite dum då, men om en sommar eller två köper jag gladeligen en vågis till henne i födelsedagspresent så vi kan åka ner tillsammans…… beg. alltså!!
-
NV blir väl grymt i fiskfabriken om jag inte tar fel!! Fast det är klart… det är väl bara Bunkers som gäller för dig Janne!!??
Skapligt strandbryt! -
Så det blir inget Klitmöller då??
-
Kan bara instämma… Lite AloeVera på händerna efter en surfdag så är det inga problem sedan!! Finns som kräm också….
-
Ta med några extra bommar Mag…
Det komemr ju bli väldigt bra troligtvis. -
Häng med till öland å drick bärs om du inte orkar surfa då Kongo…
mvh
Basse – som hällre drar till klitten -
Har den stående hos våran servicekille nu och hanhade mätt pumpens tryck och det var tydligen OK. Kanske kan vara något med filtret då men jag har förmig att de bytte det när de bytte bränsleslangar…. fan vad jobbigt det var i helgen när vi inte hade bil och alla var ute och surfade.
-
Tråkigt men det verkar bli väst hela veckan!!! nu är det våran tur!!!
-
Var hittar man den kartan Glenn??
-
Ruffligt.. hmmm… kan aldrig vara som i Brasilien. Där var jag fan orolig ibland.
Tror nog man kan dra ett mail till Anguloshoppen och fråga sig för om de känner till någon lägenhet som man kan hyra och var man i så fall kan förvara utrustningen.
-
Var det inte en aartikel i någon av de engelsksopråkiga tidningarna förra året också. De tykte väl inte det var så bra för vågsegling.. Man jag skall kolla hemma…
-
Är du i haga med SV så slipper du ju köra hela ön för vågor…. rulla ner till Grönhögen istället….
-
tror inte de har full koll på den östliga vinden…