Forumsvar skapade

Sida 188 av 202
  • basse

Medlem
    13 maj, 2004 vid 10:11 som svar på: Kap Verde – Svensk researrangör??

Tack för informationen!! Till frankfurt borde det ju gå att ta sig tycker man ju. Ryan flyger ju dit från hisingen… frågan är om man får ta med sig grejjorna på ryanair??

-Seb

Hittade detta på Ryanair sida:
    Transport av sportutrustning

Många typer av sportutrustning inklusive men ej begränsat till långa fiskespön, golfklubbor, cyklar, surfbrädor, bodyboards, snowboards och skidor är till sin natur olämpliga för frakt av flygbolag som tillämpar snabba turer, som Ryanair. Ryanair är dock, mot en tilläggsavgift på GBP 15 / €25 (eller motsvarande i lokal valuta) per sektor (flygning) och föremål oavsett vikt, beredda att frakta sådana föremål på basis av ”begränsat ansvar” (dvs. helt på din egen risk avseende förlust, skada eller försening). Om du vill att Ryanair ska frakta sådan utrustning på denna basis, bör du därför se till att ha gällande privat försäkringsskydd som är tillämpligt.

• basse

Medlem
    13 maj, 2004 vid 05:57 som svar på: Kap Verde – Svensk researrangör??

Men vad fan gubbs!! Skall vi dra ihop ett stort GBGgäng och dra i vinter då?? Hade ju varit strålande. Och alla måste handla Angulobrädor också… smile.gif

Om man är ett gäng så måste det gå att hyra hus.

Skickade mail till de på Northwaves igår och han sa att de inte hade tillgång till flygbokningarna nu men får upp dem i Juli. Verkar som att han drar iväg ett mail till mig då med lite tips.

• basse

Medlem
    13 maj, 2004 vid 05:54 som svar på: Nu ser lördagen lovande ut på västkusten

Jaa.. hoppas nu bilen blir fixad idag. Den rullade iaf ända fram till verkstaden igår. Någon från Götet som tänt sig neråt Lejjer/Apel på fredag?? (Om det blir något…) Jag skall försöka dra vid lunch. Vi kanske kan sammåka och spara lite soppastålar!! Hör av er!!

• basse

Medlem
    12 maj, 2004 vid 10:40 som svar på: Kap Verde – Svensk researrangör??

När som hälst igentligen… Fyller 30 i höst och tänkte lyxa till det för mig själv.
    Fick svar från Northwaves (länken ovan) men det enda han sa om Cap Verde var att jag borde ta med egna grejjor om jag skall dit länge!! Eh.. jahopp …. skall svara på det och fråga vad han tror en resa med utrustning skulle gå på och om de har något riktigt billigt boende att rekommender. Sökte förresten på en annan resesajt och hittade biljette mellan 15/1 och 15/2 till Sal för ca 7600.- inte allt för billigt.

Har du planerat att åka? Hade varit kul att dra med någon annan. Just nu är jag själv om det är ett vågställe annars hänger väl min sambo med men jag vill ju hälst köra vågor.

• basse

Medlem
    12 maj, 2004 vid 10:31 som svar på: Nu ser lördagen lovande ut på västkusten

Gött!!

Hade gärna hängt med idag Adde men måste lämna in bilen så den fungerar på lördag!! Vart tänker folk dra förutom Åsa ??

• basse

Medlem
    12 maj, 2004 vid 08:55 som svar på: Kap Verde – Svensk researrangör??

Jag drog iväg en förfrågan angående en längre vistelse på Cap’et i vinter. Får se vad de säger om det.

• basse

Medlem
    12 maj, 2004 vid 05:40 som svar på: gubbar bubbar..kanske lite surf till helgen tro!?

Tror det är bränslepumpen på vår klump för den får liksom inget drag när man trycker på gasen. En schnubbe tipsade om att han hade haft samma fel och då var det en strömkabel som glappade. Kan ju hoppas på det för en pump kostar 2000.- bara pumpen. Skall köra upp till våran VANman i eftermiddag och ställa in henne så får vi se. Måste ju ha bil till surfet, himla tur vi är två som betalar… smirk.gif

• basse

Medlem
    12 maj, 2004 vid 05:36 som svar på: Freestylesegel 6-6.2 som ska riggas på 4.60 mast..

Gun Jam!! jag är nöjd med mitt 6.2 iaf!!

• basse

Medlem
    12 maj, 2004 vid 05:33 som svar på: Kap Verde – Svensk researrangör??

Såg en annons i Metro med flygpriser till Kap Verde för 7800.-

• basse

Medlem
    11 maj, 2004 vid 09:56 som svar på: Kap Verde – Svensk researrangör??

Säg till om du får tag på det Adde. Jag funderar på om jag skall ge mig själv en resa i 30års present i vinter… och en AmiGu förståss..

• basse

Medlem
    11 maj, 2004 vid 09:43 som svar på: Jag är ju för stor!?!?!

Conan Lang är ju rätt lång.. eller? Tykte det när jag prejjade honom i Jeri i höstas.. smile.gif Fast å andra sidan är han djävulskt smal!!
    Men jag tror det är samma ungefär som i snowboardtoppen. Det är faktiskt svårare att utföra trick, iaf snurrtrick, om du är lång.

• basse

Medlem
    11 maj, 2004 vid 08:24 som svar på: samma gamla fråga, vilken volym på mindre bräda???

84… då tvingas du lära dig!!

• basse

Medlem
    11 maj, 2004 vid 08:22 som svar på: gubbar bubbar..kanske lite surf till helgen tro!?

DMI verkar inte ha riktig koll på östligt… de har inte haft lika bra % den senaste tiden tycker jag. Hoppas de får rätt nu när västan kommer igen!!

Ring mig Rambo.. jag är på….. om bilen är fixad alltså.

• basse

Medlem
    11 maj, 2004 vid 05:13 som svar på: Problem med Van’en

Tjena,
    det är insprutning på den. Har snackat med ett par stycken och alla verkar tro att det är bränslepumpen sombörjar lägga av. Hur svårt kan det vara att byta tro.

• basse

Medlem
    10 maj, 2004 vid 08:48 som svar på: Problem med Van’en

Luftfiltret skall vara bytt på servicen. Har iof inte kollat efter själv, måset väl göra det för att vara säker. Man vet aldrig… membranet låter klurigt. Får kolla min Hejns bok och se om jag kan lista ut vad det är.

Sida 188 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications