Forumsvar skapade

Sida 190 av 202
  • basse

Medlem
    5 maj, 2004 vid 09:52 som svar på: Spots i Linköping på vindar kring Sydost!

Tack för det… höll på att bli galen för att jag inte kom på det…… Sandvik måste ju fungera riktigt bra SO.

• basse

Medlem
    5 maj, 2004 vid 08:20 som svar på: Spots i Linköping på vindar kring Sydost!

Nu var det länge sedan jag surfade i Roxen men borde det inte fungera lite bättre på andra sidan… vid campingen. Vad heter det stället nuigen?? Hur som så surfade jag där en del när jag bodde i Limpan.

• basse

Medlem
    5 maj, 2004 vid 05:41 som svar på: Klarade testet

Har precis bytt det. Ett sådant filter behöver du ju inte byta å andra sidan. Bara tvätta ur det och hälla på någon sorts filterolja… Har funderat på det men kanske gör det nästa gång det skall bytas.

• basse

Medlem
    5 maj, 2004 vid 05:35 som svar på: Det här med Freestyle brädorna?

Det är du för ung för Ian!! wink.gif

Rambo… vi komemr dra idag tror jag. Jag ringer!! Du kan få prova min JP om du är snäll….

• basse

Medlem
    4 maj, 2004 vid 14:37 som svar på: Det här med Freestyle brädorna?

Räknar med att vi drar ut imorgon och torsdag som det ser ut nu. Skall ha stålarna redo när du ser mig…. men du lär ju inte se mig om jag ser dig först!! Är det SO kör vi nog ner till Torkelstorp.

• basse

Medlem
    4 maj, 2004 vid 14:29 som svar på: Klarade testet

hmm.. jo det var det jag trodde… får köra så i fortsättningen. Synd bara att det är så jivla najs med farthållaren bara.

• basse

Medlem
    4 maj, 2004 vid 14:24 som svar på: Det här med Freestyle brädorna?

Du sålde ju den innan jag hann lägga vantarna på den!!
    Såg dig förresten brumma in på parkeringen vid 0630 tiden i förra veckan.. surfat nått? Vi var i klagshamn i helgen och fick en 5 timmar härligt tryck på lördagen.

• basse

Medlem
    4 maj, 2004 vid 14:01 som svar på: Åka Skidor och Anders Bringdals beryktade hopp!!!

shit….

• basse

Medlem
    4 maj, 2004 vid 13:53 som svar på: Det här med Freestyle brädorna?

Inget för Rambo då.. han kan ju knappt gippa!! ha ha

• basse

Medlem
    4 maj, 2004 vid 13:52 som svar på: Gottskär idag..

Torkelstorp fungerar fin fint på SSO!! Hade åkt ner men skall på derbyt!!!

Förresten… är det någon som skall ut innan jobbet imorgon?? DMI ser ju lovande ut på morgonen!!

• basse

Medlem
    3 maj, 2004 vid 12:09 som svar på: Ostliga vindar….

Shit va coolt!!! Ta en bild på ungefär vart på brädan du borrat också!! Här skall snurras segel. … aj aj aj.. nu kom jag på att asfalt är hårt också…. smile.gif

• basse

Medlem
    3 maj, 2004 vid 11:11 som svar på: Ostliga vindar….

hmm.. en kortare bräda är kanske lite roligare att svänga med också… fast inte lika stabil förståss…

• basse

Medlem
    3 maj, 2004 vid 10:52 som svar på: Klarade testet

ja.. din morsas Mitschubischu är nog rätt dyr att köpa…. smile.gif
    Pejjade 26tusen får våran.

• basse

Medlem
    3 maj, 2004 vid 09:33 som svar på: Klarade testet

ekonomi och ekonomi….. det är väl fan inget att spara på, lite bensin smile.gif He he… den drog rätt mycket denna gången. 1,64 men då körde vi farthållaren hela tiden på motorvägen i moderata 95 km/h (ljudnivån är behagligare då..). Nästa gång blir det test utan farthållare, kan bli intressant.
    1.64 är ju ändå rätt bra jämfört med hur det var i vintras….. Men om det är någon Van-guru här, typ Getwet eller någon, som har några pra tips på hur vi kan dämpa törsten lite så mottages det gärna.

• basse

Medlem
    3 maj, 2004 vid 06:28 som svar på: Ostliga vindar….

Angående skateboarden så undrar jag om man vågar sätta borren i långboarden bara sådär eller hur har ni gjort??? Hade ju varit skitkul att testa nu när vi har lite mindre bra grejjor att köra med också.

Sida 190 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications