Forumsvar skapade

Sida 192 av 202
  • basse

Medlem
    22 april, 2004 vid 10:43 som svar på: Nu till helgen… vart ska man?

Skall det bli såpass Lars?? Söndag?? Har ni plats för en luffare till ??

• basse

Medlem
    22 april, 2004 vid 08:45 som svar på: Svenska lusekofta på Maui…

… är det en nackdel?? smile.gif Jag mailade Hallgren och frågade om de skulle till SM så man kunde klämma på en och det skulle nog gå att ordna…. dräggel..

Tror kanske att din Jenny och min Saga redan har träffats, om Jenny var på GWC’s damsektions möte hos Kate igår alltså. Annars var det en annan Jenny hon träffade där.

• basse

Medlem
    22 april, 2004 vid 08:12 som svar på: Svenska lusekofta på Maui…

Hade varit grymt kul att åka någonstans om man är flera ”par” iof surfar min tjej men i Jerri var det grymt strömt inne vid stranden så hon klarade inte beachstarta och lackade ur totalt. (Det var som att stå i en forsande bäck ungefär) Dessutom vill hon inte resa på en 100% surfresa utan det måste vara lite annat också.
    Cap V. såg ju väldigt fint ut i spotguiden i Windsurfing, eller var det Boards, för ett tag sedan. Har ju förstått att det finns vindsurfing för alla nivåer på Maui vilket ju hade varit väldigt trevligt men så skall man ha ledigt också…..

• basse

Medlem
    22 april, 2004 vid 07:19 som svar på: Svenska lusekofta på Maui…

Var i Jerri i november 10 dagar. Blåste på bra, ca 4.7-5.0 varje dag. Vågorna är inte så stora men när man väl får en så hinner man med ett gäng svängar iaf. Tykte det kunde bli ganska trångt eftersom vågorna bygger upp på en sträcka som inte är allt för lång. Tror det var 2m vågor någon dag och det var väl det största.
    Som sagt så är det billigt innan dec, sedan blir det dubbla priset på boendet. skulle jag åka tillbaka ahde det nog blivit nov igen. Flyg till Fortaleza och tag sedan bussen 5-6 timmar eller boka hämtning av något hotell i Jerri om man kommer med egna grejjer.

Kameran blev stulen i Rio så jag kan inte bjuda på några bilder….

• basse

Medlem
    20 april, 2004 vid 07:54 som svar på: Bonaire eller Margarita?

De dagar jag var där blåste det 4.7-5.0 varje dag. Glöm inte handskar om du har mjuka fjollhänder som jag. Kombinationen salt, sand varmt vatten slet ut mina händer på nolltid. När det läkte kunde man se att man har en väldans massa olika lager hud!!

• basse

Medlem
    19 april, 2004 vid 11:54 som svar på: Bonaire eller Margarita?

Jerri börjar blåsa runt början av oktober. November skulle jag vilja säga är den bästa månaden då det är mycket billigt att bo där också, i december dubblas priserna. Var där 10 dagar i november 2003. Glöm inte boka grejjer först för det var ganska mycket uthyrt när vi kom dit.

• basse

Medlem
    16 april, 2004 vid 09:52 som svar på: Mål inför säsongen…

He he kongo… jag är helt med på det.. i år igen… smile.gif Lite mera fristajl saker hade också varit trevligt, vulcano tex.

• basse

Medlem
    16 april, 2004 vid 09:50 som svar på: Erfarenheter av Evo 80??

satan… nu rycker det i köptarmen… KapVerde?? Hur billigt då??

• basse

Medlem
    16 april, 2004 vid 09:44 som svar på: Haga Park i helgen?

He he.. näe vi stannar hemma denna helgen och tänker på miljön…. Saga är lite småsjuk. Kanske nästa. Vi kommer dra till Torkelstorp och kolla iaf. Tar med grillen om det är fint väder. Skall du med Kongo??

• basse

Medlem
    16 april, 2004 vid 05:58 som svar på: Haga Park i helgen?

Någon från westkusten som tänkt sticka över?? Är grymt sugen men vet inte om jag pallar sova i bilen, idag var det ju frost här i Gbg.

• basse

Medlem
    14 april, 2004 vid 06:08 som svar på: Klagshamn? Freestyle i Skåne?

Kul!!
    Nu kan man dra ner till Malmö och surfa en helg också. Låter som att där är riktigt stabilt med vind. Om det är ett gäng från Gbg som planerar att åka så hör av er så hänger vi på.

Hur är det med boende i bilen där ute vid klubben??

• basse

Medlem
    1 april, 2004 vid 09:53 som svar på: Dodge Conversion Van B350 -84

Våran Dodge drar 1,5 ungefär….

• basse

Medlem
    31 mars, 2004 vid 13:15 som svar på: Erfarenheter av Evo 80??

Jag kansek skall ta och lova att få testa din först och känna på det lite*!!!!

smile.gif

• basse

Medlem
    31 mars, 2004 vid 06:54 som svar på: Erfarenheter av Evo 80??

Tack för infon. Har ju sett Kongo ute bland vågorn och han rippar ju skiten ur det mesta med sin AHD … man kanske skall ta och byta vågis innan RRD’n blir för gammal.
    Undrar vad man kan få för en Cult 55 från 2002 ?

• basse

Medlem
    25 mars, 2004 vid 12:33 som svar på: val av bräda

Tja,
    hade en MaxRide 62’a på 104 liter förut men bytte upp mig till en JP 111 nu för att få lite mera float. Jag väger 87 pannor och kör 7.1 som störst. Tycker det är lite roligare med denna för det är lättare att köra om det inte är fullt ös. Det beror ju på hur mycket vatten tid man vill ha också men jag kör en del när min tjej är ute i lite lättare vindar och då kommer 7 liter extra väl till pass.

Sida 192 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications