Forumsvar skapade

Sida 194 av 202
  • basse

Medlem
    17 mars, 2004 vid 07:50 som svar på: Några frågor inför Danmarksresan….

Det hade varit väldigt kul. Det behöver inte bli så dyrt heller. Vi var över 4 st i en bil en helg i höstas och det gick på 950.- per pers totalt inkl mat å öl!! Bra surf var det också.

• basse

Medlem
    17 mars, 2004 vid 06:54 som svar på: Är det sommar eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ian.. ni skulle kommit ut till intaget.. det var ju skitbra ända tills det började snöa då det blev lite jobbigt för ögonen!!

• basse

Medlem
    17 mars, 2004 vid 06:50 som svar på: Några frågor inför Danmarksresan….

Det är väl förbjudet vad jag vet. Men jag har tältat utanför klittan i skogen ett par dagar och tom suttit och ätit utanför tältet när markägaren kom förbi i sin traktor.. Han sa bara att vi hade fint tält, men nämde väl också att det var OK om vi inte skräpade ner. Vi bode lite varstans den veckan och det gick bra men man får väl vara beredd att dra om någon säger ifrån.

Skall ni över i helgen Glenn??

Lars.. det börjar bli dax att knäcka lite bommar och segel snart va… smile.gif

• basse

Medlem
    15 mars, 2004 vid 10:59 som svar på: surfnet.se – gratis!

Jag skall testa att gå med i västkustgruppen. Som idag hade det ju varit grymt att få ett meddelande om hur det verkligen ser ut i varberg nu när vindmätare och kamera är nere.

Borde inte detta fungera även med MMS. Då skulle man ju kunna slänga iväg en bild på närmsta flagga eller bryt så kan folk se hur det ser ut också.

• basse

Medlem
    9 mars, 2004 vid 06:44 som svar på: Ganska schysst surf idag!!

kan väl bli intaget på lördag också om det håller i sig på DMI…. eller vad säger du Rambo? Kanske Pappa skall komma ut och läxa upp er småglin lite wink.gif

• basse

Medlem
    9 mars, 2004 vid 06:36 som svar på: Film

Eftersom man spelar in på band måste man spela upp från bandet och det rullar ju i en viss hastighet för att funka dvs man tankar över i realtid. USB 2 fungerar också för det är väl ungefär lika snabbt som FW. USB 1 däremot är inte tillräckligt snabbt för att kunna ta emot den dataström som kommer från bandet och man förlorar information.

Rambo… du kan ju komprimera ljudet också när du kör ut filerna. Välj komprimering på samma sätt som du gör när du väljer filmens komprimering vid avi tex. Jag har gjort en del filmer på klättring och vi använder Xvid vilket inte blir allt för stort. Skall bli kul att testa filma surf i sommar också..

• basse

Medlem
    5 mars, 2004 vid 12:48 som svar på: Ny version av surfcompaniets hemsida…

Väldigt snygg…. Sverne är klart snygga… ser inga priser bara.

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 12:08 som svar på: Ny film från RAMBO PRO!!..hehe

jag kan väl fixa… men när?? Kan ju bränna det och sedan får vi ses downtown på nått rökigt fik och byta grejjer.. du måste ge mig en sån där ”undvik noskrossar” mojjäng som jag kan ge Saga i födelsedagspresent… hoppas hon inte läser detta nu bara…..

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 12:01 som svar på: Ny film från RAMBO PRO!!..hehe

Förresten så fungerar det bra med 9:an nu. Filmade en hel del klättring förra helgen och det blev rätt bra.
    Skall bli riktigt kul att filma surf i sommar.

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 11:56 som svar på: Ny film från RAMBO PRO!!..hehe

Oj vad jag skall filma dig i sommar… och sedan skall jag bara sätt ihop klipp med dig på din EasyRider…. smile.gif

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 11:41 som svar på: Vad för freestyle bräda?

har du fått sålt EasyRider’n ännu då eller?

asgarv

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 11:33 som svar på: Vad för freestyle bräda?

den startar inte spelningen bara… ”Ett okänt fel uppstod i Windows Media Player.”

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 11:04 som svar på: Vad för freestyle bräda?

Får ni denna att fungera??

adnatura_surfing_w0220.avi under nya/040224

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 10:59 som svar på: Vad för freestyle bräda?

vart ligger snutten då??

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 10:47 som svar på: Vad för freestyle bräda?

asgarv… jag kan inte slutta skratta…

har inte sett snutten på mitt kastfall ännu dock….

Sida 194 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications