Forumsvar skapade

Sida 197 av 202
  • basse

Medlem
    23 december, 2003 vid 06:59 som svar på: Ser hyffsat ut nu i veckan!

John!! Jag har ett batteri liggandes hemma. Det är sprillans å du får det billigt…. smile.gif Köpte det för att få igång min förra bil när vi var i Åre över Nyår men det hjälpte inte så det blev bärgarn till en varm verkstad.. sedan gick det bra igen. Hör av dig i så fall. Är hemma igen på söndag kväll.

• basse

Medlem
    23 december, 2003 vid 06:53 som svar på: Vilken digitalvideokamera ska jag köpa?

Sony TRV19 är väl rätt OK för de pengarna. Dock 10x zoom. Men det kompenserar du snabbt med en 2x lins för en issodär 500.- Glöm inte att du måste ha ett bra redigeringsprogram också och det kommer i de flesta fall inte med i köpet. Pinnacle Studio 8 skall vara bra och lätt har jag hört. Vill du ha hyffsade stillbildsmöjligheter får du gå upp lite i pris.
    Hade tänkt plocka ut en videokamera själv men försäkringsbolaget gillade inte det….. Någon som vill handla en 5Mpix 4x zoom sony stillkamera för en 500.- billigare än normalt så är det bara att säga till. Endast 2 bilder tagna, fick den igår. smile.gif

-Basse

• basse

Medlem
    21 december, 2003 vid 08:06 som svar på: gbg imorn?

ser väl inte så bra ut idag… om man inte åker uppåt på eftermiddagen….

• basse

Medlem
    20 december, 2003 vid 00:39 som svar på: Kanske kan bli en APEL imorgon?

öpppen handflata är det som gäller…..

• basse

Medlem
    20 december, 2003 vid 00:37 som svar på: Surfa idag; Askimsbadvik!

fy fan om jag hade ett par snowjogging…. då hadeni fått se frammåt försök ta mig fan!!!
    he he
    Hick
    …… fortfarande på julfest……

• basse

Medlem
    19 december, 2003 vid 20:20 som svar på: Surfa idag; Askimsbadvik!

He he.. fy fan vad gott…..

Ring mig i helgen om ni skall ut…. jag hänger med. Har bilen och alla segel för mig själv….. hick

-Seb…. på julfest!
    smile.gif

• basse

Medlem
    18 december, 2003 vid 09:17 som svar på: Ny 5 min film i incoming katalogen på konfen

En katalog med datum som de är utlagda är ju ett steg på vägen. Nu blir man ju lite förvirrad när man letar.

• basse

Medlem
    18 december, 2003 vid 07:48 som svar på: RAMBO PRODUCTiON MED NY FiLM!!!

Jag är blind.. var ligger den exakt?

• basse

Medlem
    17 december, 2003 vid 13:06 som svar på: Bästa freestyleseglen?

Tja Niklas….
    hur gillade du bomhöjden under lusse seglingen?? Bra va!!
    smile.gif

• basse

Medlem
    17 december, 2003 vid 12:38 som svar på: Lagerutförsäljning hos Wallén Active Sports

Surferdude: Jag bryr mig inte direkt, jag vet vilka Wallén är och vad de säljer för utrustning/märken. Det var ju rätt självklart vad det handlade om från första början i denna tråd. Dessutom är hela ytterframen full med reklam. Jag tackar och tar emot om någon tipsar om billigare surfprylar, det kan man aldrig få för mycket av. Tro nu inte att jag kör North och AHD……

• basse

Medlem
    17 december, 2003 vid 10:21 som svar på: Lagerutförsäljning hos Wallén Active Sports

Vaddå spam??? Du får väl inte detta i din inkorg.

• basse

Medlem
    15 december, 2003 vid 10:01 som svar på: Någon som skall surfa imorgon?

var är filmen då?? Jag vill se mitt kastfall!!

• basse

Medlem
    15 december, 2003 vid 06:56 som svar på: unique store

Beställ från GUN direkt. Det är väl fortfarande €45 rabatt på alla 04 segel tror jag!!! Hoppas mitt kommer denna veckan!

• basse

Medlem
    15 december, 2003 vid 06:50 som svar på: Någon som skall surfa imorgon?

Gött är det… !! Ha ha.. hade några när jag blev lite trött!

• basse

Medlem
    13 december, 2003 vid 06:51 som svar på: Hm..skall vi surfa?

SSÖ i onsala just nu och DMI lovar inte så mycket vridning till väst längre. Torkelstorp verkar bli bra. Tror jag satsar på det om det slutar regna.

Sida 197 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications