Forumsvar skapade

Sida 198 av 202
  • basse

Medlem
    12 december, 2003 vid 16:22 som svar på: Hm..skall vi surfa?

Kollar onsala och hyppeln imorgon bitti och bestämmer då! Drar iväg ett sms när jag vet!

Hörs!

• basse

Medlem
    12 december, 2003 vid 13:54 som svar på: Hm..skall vi surfa?

Skulle kunna tänka mig Torkelstorp imorgon. Direkt på morgonen så man hinner få lite S innan det vrider runt för mycket. Tror inte jag sticker tidigare än 9 hur som hälst. Hade ju varit trevligt med lite waves men orkar nog inte köra ner till Lejjet för 2 timmars surf innan jag fryser för mycket.
    Vi kan väl höras ikväll.

Ses!

• basse

Medlem
    12 december, 2003 vid 07:53 som svar på: stark nedhalningslina???

Hjertmans.. Rea på Dynema? Är det sant eller.. måste köra förbi i eftermiddag då. vart ligger det Lasse??

• basse

Medlem
    11 december, 2003 vid 06:50 som svar på: Vind i helgen!!!

Fan Niklas…. håll Ian’s och dina sexlekar för er själva…. wink.gif

jag gillar att köra Fiskebäck på NV eller vad det blir när man kan bränna in i viken och få tokplatt för lite trick träning.

• basse

Medlem
    11 december, 2003 vid 06:43 som svar på: Hjäp, jag ska börja mitt freestyleliv

AHD’n har 104l. Hade en till i höstas och gillade den skarpt. Den är ju bara 62 bred så den är ganska snabb om man jämför med min JP som är 66,5. Sätter du en vågfena på AHD’n fungerar det hyffsat att rida lite vågor också. Den är rätt livlig och svänger snabbt om man vill. Kolla http://www.a-h-d.com/boards/index.wrd?s01|y00|r3|b6

Lycka till!

• basse

Medlem
    9 december, 2003 vid 13:58 som svar på: Vind i helgen!!!

De hade inge kvar på södra vägen så jag gick vidare till den som ligger lite söder om systemet på mölndalsvägen vid Lisebergs södra entre. Kostade 300.- men eftersom det är jul snart så var det 10%.. så jag fick de för 260.. eeehhh.. killen var rätt smart!! Vi hade lite roligt när vi gick därifrån.
    har du lagom skor så kan det bli lite trångt kanske… har du som jag och Lars_K lite för stora så fungerar det utmärkt.

• basse

Medlem
    9 december, 2003 vid 11:35 som svar på: Vind i helgen!!!

Självklart… om det inte är för dåligt väder! Har inget annat planerat iaf!!

• basse

Medlem
    9 december, 2003 vid 10:53 som svar på: simmer segel= dyra??

Jo jag vet att det är så men nya grejjer är ju skönt att ha och jag tror min ekonomi skulle gilla GUN mer än mina search faktiskt.

• basse

Medlem
    9 december, 2003 vid 10:37 som svar på: simmer segel= dyra??

Köp ett 04 GUN istället för 2500.- Det är väl fortfarande €45 rea på 04’orna skulle jag tro. jag lyckades få ett 6.2 med fri frakt eftersom Lars_K handlade så det gick bara på 2150.-.

Rätt billigt för ett 04 tycker jag.

• basse

Medlem
    8 december, 2003 vid 13:13 som svar på: BRRR….=)..hehe..

Tror också det var bättre i Sillvik. Nästa nordan blir det där.

• basse

Medlem
    5 december, 2003 vid 14:17 som svar på: nu jävlar!!!

orkar jag så sticker jag ner så jag är där vid 10 tiden. KOllar väl onsalamätaren först för att vara säker. Jag har den fläckiga vanen!!

• basse

Medlem
    5 december, 2003 vid 12:45 som svar på: nu jävlar!!!

Visst.. inget problem. Går ni i på stranden eller från slipen?? Har bara varit där en gång och då var vi på stranden söder om hamnen. det var helt ok att gå i där men omdet finns ett trevligt omklädningsrum vid hamnen så rocker ju det!

Vilken tid pratar vi om då?

• basse

Medlem
    5 december, 2003 vid 12:32 som svar på: nu jävlar!!!

Vet inte om jag orkar köra ner till gottskär när det är såhär kallt. Det blir ju inte mer än ett par timmar ändå. Siktar nog in mig på Sillvik, om inte alla skall till Gottskär förstås.

• basse

Medlem
    4 december, 2003 vid 14:22 som svar på: Surfa idag i gbg!

gör det!

• basse

Medlem
    4 december, 2003 vid 14:11 som svar på: Surfa idag i gbg!

det är klart trevligt om det är grunt så man bottnar ”om” man skulle ramla smile.gif

Det är väl lördag som gäller om det blir något alls….

Sida 198 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications