basse
Forumsvar skapade
-
Visst hade vi bra flyt med vinden Lasse…. säg bara till så åker jag med när du vill igen!
När man lägger upp i incoming så granskas de först så att det inet blir en massa skit på ftp’n. Men jag kan lägga upp en så ni får se hur det var!!

-
Har lagt upp lite zippar på ftp’n… under ”incoming” fick jag lägga saker. inga prof. bilder direkt.
och joorå.. det var mycket bra!
-
hur installerar man den då?
jag laddade ner .zip filen från XviD sidan(högst upp till höger) och sedan då? Ser ingen install fil eller exe alls?? -
Riktigt bra bil i mina ögon. Hade en -98 tills för ett par 3 veckor sedan men nu har jag bytt upp den mot en Dodge van -88…. mer plats
-
Jupp.. Liquisole fungerar mycket bra… nu när jag tänker på det har jag glömt lägga i lite sådant i greppet på bommen där den skadats.
-
Köpte en NP torris i vintras och har varit skitnöjd med den tills nu när det börjar bli lite kallare igen. Jag saknar något att tighta till runt vristerna så att den inte åker upp över skorna, min sambo har en North som har ett spännsystem i vristerna som ser mycket,dessutom jag tycker den har tappat lite ”gummighet” i kragen vilket gjort att den fått en utåtböj vilket naturligtvis tar in mera vatten än om den fortfarande haft sin gummighet och suttit tight runt halsen. Vristproblemet kan ju bero på att man är född med 2 hönsben. Det får helt klart bli högre skor nästa gång.
-
Är det inte smidigare att fälla sätet bakåt… då kan man ju trycka ner fören under panelen. Jag gjorde så i min Passatkombi och fick in 2 brädor och segelbag på varandra och sedan en passagerare bakom föraren. fungerade bra.
-
Kolla din mail då j!
-
Var det denna du menade? Verkar ju helt ok .. ser ut att sitta högt!
http://www.ontopwindsurfing.com/impact_vest_2003_large.jpg -
Vi är ett gäng från GWC som sticker till Klitmöller på fredag. Vet inte hur många vi blir men har troligtvis 2-3 platser till om det är intressant för folk i GBG. Hade varit kul att vara ett gäng. Hör av er snarast om ni är intresserade.
-
Du verkar vara en eftertraktad man Ben!!
Klart jag skall låta dig veta hur resan blev och framförallt hur surfet är i Jeri. Skall kolla upp huspriserna i Jeri också..
Förresten, du kan väl sälja in ett nät i Jeri också så får du ett par månader där uppe också tillslut.Vi hörs!
-Basse -
-
Det är ingen som råkar sitta på det övre gångjärnet till högra bakdörren till en Dodge va?? I så fall kan jag tänka mig att handla det på stört. Vårat har rostat sönder och det är lite irriterande när man skall öppna och hiva in grejjerna
-Basse
-
Men vad tusan BenH … trodde vi skulle ha värsta svensklägret upp i Jerri i november??

-Basse