Forumsvar skapade

Sida 201 av 202
  • basse

Medlem
    23 september, 2003 vid 12:19 som svar på: Torkelstorp/Askim

Var det mycket eller inget sjögräs i Torkelstorp igår? Var där för en månad sedan och det var helt överväxt då!!

-Basse

• basse

Medlem
    23 september, 2003 vid 12:18 som svar på: Var fanns alla GBG-surfare tisdag morgon?

hade också tänkt komma upp i morse men orkade inte.. satsar allt på ett kort ikväll…. eller nått….

Vi ses!

• basse

Medlem
    23 september, 2003 vid 09:13 som svar på: Cheva van – bensin eller diesel?

Kan bara rekomendera en vään. Vi handlade en för en månad sedan och det är såå smidigt med utrustningen när man är två. Bara att hiva in när man skall iväg. Har inte testat sovkomforten i soffan bak ännu men det kan ju inte vara dåligt!! smile.gif

-Basse

• basse

Medlem
    22 september, 2003 vid 10:24 som svar på: gbg trakten på sydligt?

Hur är det med sjögräset i Torkelstorp nu?? Var där för en månad sedan och då var det som att köra i smör… fast sämre.

• basse

Medlem
    10 september, 2003 vid 11:11 som svar på: RRD TwinTip 108L 1999

Tjenare!
    Jag skall byta min MaxRide 62:a motnågot lite större. Den är 104 liter, 250 lång och 62 bred. Tar 5.4 – 7.2. Självklart med stroppar och fena. Tänkte väl ta en sisodär 3500.- för den, 4200.- med boardbag som är som ny.

Finns i göteborg. Ring 0708-51 98 38 eller maila på zartmann@home.se

-Basse

• basse

Medlem
    10 september, 2003 vid 10:19 som svar på: Syd – Sydost GBG

Aha.. jag såg ju att det var mer tryck vid bron än det var mellan öarna. Kanske nästa gång…

Nu verkar det ju kanske bli NO imorgon… hmmm

• basse

Medlem
    10 september, 2003 vid 08:53 som svar på: Syd – Sydost GBG

Vi var vid Fotöbron strax efter 17. 2 killar ute och en som riggade, han med största husbilen… Vi stack vidare till Intaget som någon tipsade om tidigare. Där var det helt OK och 8 segel ute och körde. Ganska så mycket ”snällare” att köra där än vid bron skulle jag tro. Lite dålig vind om man skall klaga men man planade en hel del och fick stilla sin abstinens lite iaf.
    Hur strömt är det igentligen vid Fotöbron?? Han med husbilen sa att det var strömt så min tjej som känner sig lite osäker ibland kände inte för det där. Det kan ju vara lite jobbigt om man skulle ramla i strömen och inte vara så snabb på att dra upp seglet där mellan kobbarna som man skall kryssa ut mellan. Annars såg det ju ut att vara mera tryck ner vid bron än uppe vid Intaget.

• basse

Medlem
    9 september, 2003 vid 12:51 som svar på: Syd – Sydost GBG

Någon som kommer sticka ut till Fotöbron idag??

-Basse

• basse

Medlem
    2 september, 2003 vid 09:24 som svar på: Tjejfråga, midjesele

Den kanske är stor…. men den är iallafall snygg!! smile.gif

• basse

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 06:36 som svar på: Hur tar man sig till Prassonissi mm?

Vart ligger detta lite mera precis?? Låter som ett ställe man skulle kunna åka till men tjejen som inte riktigt vill ha masthögt ännu.. men det kommer väl det med hoppas jag. smile.gif

-Basse

… eller förresten… ver det en artickel i Boards för ett tag sedan kanske?

• basse

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 14:01 som svar på: Bra nybörjar ställen runt Göteborg?

Torkelstorp hittar du som sagt på http://www.gbgwindsurfing.com . Just nu är det ingen idé att sticka ner dit för sjögräset är tjockare än gröt där inne. I björlanda spelar det väl ingen större roll var man går i det brukar vara lika mycket folk på båda sidorna.

• basse

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 13:37 som svar på: Bra nybörjar ställen runt Göteborg?

Håller helt med om Björlanda… vi brukade ofta åka till Torkelstorp eftersom vi bor i Mölndal men nu tror jag det blir Björlanda i framtiden.

• basse

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 11:49 som svar på: Ringenäs

Tackar…
    måste ta mig neråt nästa gång det

• basse

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 10:04 som svar på: Ringenäs

Hittar man någon spotinfo på Ringenäs någonstans??

Basse

• basse

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 08:01 som svar på: Cheva van säljes

Tjenare!!
    GÅr i Van-köpar tankar. Har du möjlighet att skicka lite bilder på den till mig på zartmann@home.se . Ni var väl ute på långresa med den läste jag…. hur mycket drog den då? Är det mycket rost i dörrarna? Går det att snurra framstolarna helt runt så att man kan sitta vid bordet? Ser lite scary ut att ha grejjorna uppe i taket så, spänner ni fast dem på nått sätt? Skall du upp till WaveClassic ??

-Basse

Sida 201 av 202
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications