bicless
Forumsvar skapade
- 
Hej
Som enda dräkt tycker jag med 5 mm. Därna med mjukt neopren så den blir bekväm även fast den är tjock. Vi säljer exemplevis Ascan Polar billigt, se http://www.surfspot.se
Mvh
Bicless
 - 
Jag tror du kan köra Polar större delen av säsongen. Jag kör polar klar majoritet av dagarna (är lite frusen av mig) och en convertible framförallt Juli när det är varmt och soligt. Skulle jag ha bara en dräkt hade jag haft polaren. Hällre varm än kall.
Bicless
 - 
Rosen
Jag tycker antingen stoke, som ger bra rörlighet i kombination med tidig planing. Eller F2 lightning som ju kan köras med centerbord på kryssen vilket dina ovana polare skulle uppskatta.Goretex
Vi har kört ett och ett halvt år utan butik, folk beställer antingen leverans till sig (man har 2 veckors öppet köp) eller kommer och kollar är på södermalm där vi har lager. Tror vi fick 3 returer förra året totalt så det brukar gå rätt bra pricka in storlekar mm över nätet också. - 
1 förpacking räcker för 2 stroppar.
 - 
De Chemäleon Lessacher vi säljer skall vara i kolfiber komposit enligt tekkno. Jag har dock ej själv undersökt.
Tekkno har lanserat en till Lessacher weed fena. Den heter Lessacher duo och är assymetrisk. Vi säljer dessa också för humana 895 SEK men ej hunnit lägga upp dem i web shoppen ännu.
Mvh
Bicless
 - 
85 liters FSW måste vara den optimala lösningen för alla.
Om man är beginner så tejpar man bara ihop 2 eller 3 st med silvertejp (varje surfares bästa vän). Sen när man lärt sig grunderna så av med tejpen och vips har man en mindre bräda utan att köpa en ny.
Om man tejpar dem på längden får man en longboard precis som Konan.
Jag tror vi börjar närma oss lösningen på den optimala brädan..Bicless
 - 
Ett gäng brädor i denna kategori som vi säljer är
Superenkla, men även roliga att plana med för dig i lättvind. Planar riktigt tidigt med exempelvis en 8,5:a. (centerbord indraget, eller centerfena avmonterad).
Mistral Malibue
Starboard start
Bic NovaNågot mer avancerad, carbone sandwich konstruktion, styvare lite mer direkt känsla.
Drops circe
F2 Lightning (race betonad, rena rymdskeppet i detaljer)Ännu mer avancerad för seglaren, funkar dock för nybörjare att flyta och balansera på men saknar centerbord/centerfena och kryssar därför dåligt utan planing
Tabou Rocket 150
F2 Stoke 155
Drops Naked 144Vill du läsa mer om dessa så kolla in på http://www.surfspot.se
Mvh
Bicless
 - 
Den bilden visar ej twistkontrollen. Det är en rund mojäng med pigg i som man sätter mellan stroppen och brädan. Skall försöka orda in bild på rätt pryl där.
Mvh
Mattias
 - 
Vi har flera modeller av skor, klicka på våtdräkter i vänstermenyn, sen skor som underrubrik.
Vi föröker hålla priser under normala, det är ju själva affärsiden med surfoutlet. Hojta gärna till om något pris är för högt jämfört med andra så skall vi justera ner det. Samma gäller om nått pris är för lågt 🙂Mvh
Bicless
 - 
Dakine har twist control mojänger som man köper löst. Dessa sätts mellan stroppen och brädan. Kan köpas exempelvis hos oss http://www.surfspot.se
Mvh
Bicless
 - 
Tack för lyckönskningar, troligen blir startdag lördagen den 3:e Maj. Återkommer med mer exakta besked och några kuliga invigningserbjudanden.
 - 
Tack Benny…. Dig har man inte sett surfandes sen dackefejden. Har du prylarna kvar?
Mattias
 - 
Vi har ju lager på södermalm i stockholm så behöver du något är det bara maila info@surfspot.se så kan du komma förbi lagret och kolla på det du söker.
Just nu sitter det bara en lapp i skyltfönstret om att surfspot skall öppna i lokalen. Skylten är på tillverking 🙂Mvh
Bicless
 - 
Det blir första eller andra veckan i Maj. Vi har lite kvar och fixa med hyllor och dyligt.
 - 
Återkommer med öppettiderna, blir tyvärr ej 7 dagar per vecka.