Forumsvar skapade

Sida 106 av 129
  • bjornen

Medlem
    1 april, 2007 vid 17:20 som svar på: Rene-egli, Fuerteventura 2 april

Jaha då åker man i morgon och det verkar inte vara så mycke vind på gång. Bara det blir någon dag med segling så är jag glad. Jag kommer att skriva några rader och skicka lite bilder med mobilen till denna adress. http://vindsurfing.blogspot.com

//Björn

• bjornen

Medlem
    31 mars, 2007 vid 19:18 som svar på: Billiga sommarhandskar på Jula

@Davo 373721 wrote:

Vad i helvete ska du med handskar till på Fuerte?

För att smälta in bland tyskarna antar jag. Mitt mål är att se ut så här innan veckan är slut 😉

• bjornen

Medlem
    31 mars, 2007 vid 19:06 som svar på: Bild mob.

gvouygkh

• bjornen

Medlem
    30 mars, 2007 vid 19:05 som svar på: Billiga sommarhandskar på Jula

Joo, så är det säkert. Jag tänkte först och främst använda dom under en veckas intensiv surfing ?! Vore tråkigt att skaffa sig blåsor så att man inte kan surfa som man önskar. Har inte haft premiären för i år ännu…:blush:

Ett försök att försvara mig 🙂

• bjornen

Medlem
    29 mars, 2007 vid 20:03 som svar på: Rene-egli, Fuerteventura 2 april

Går det att segla med shorty eller fryser man ihjäl (jag är inte så jättefrusen av mig)?

• bjornen

Medlem
    27 mars, 2007 vid 17:48 som svar på: Brillor på bräda..

Jag kör med linser och det fungerar bra det enda som jag har märkt är att jag blir yr när jag får vatten i ögonen, skärpa ändras då. Jag har i år kompletterat med dessa men har inte hunnit prova på vattnet. Dom känns riktigt sköna på.
    http://www.friluft.se/product_info.php?products_id=683

• bjornen

Medlem
    25 mars, 2007 vid 19:41 som svar på: En till skön gammal film…
  • bjornen

Medlem
    19 mars, 2007 vid 15:29 som svar på: Någon som vet var www.beli.se flyttar ?

Dom ska tydligen flytta till Täby och sälja hi-fly

//Björn

• bjornen

Medlem
    19 mars, 2007 vid 14:26 som svar på: Speedboard-test i nästa Boards

Förmodligen en streaker (ett annat ord för tysk), i stället för att springa runt på en fotbollsplan så snor man en bräda seglarrunt och visar sitt archle 😉

Visst ser det ut som om han hånler !?

• bjornen

Medlem
    18 mars, 2007 vid 18:46 som svar på: Henrik Fahlen i Boards
  • bjornen

Medlem
    17 mars, 2007 vid 17:14 som svar på: Fituna sön 18/3 ?

Tyvärr så jobbar jag i helgen så det får bli en kommande helg. Nu känns det nära för säsongspremiär för mig 🙂 Ska bli riktigt kul.

//Björn

• bjornen

Medlem
    14 mars, 2007 vid 08:09 som svar på: Sevärt i New York City

Turistfälla vad är det ? Gå på baseball. Dra till Little Italy och käka på någon shysst resturang och avsluta sedan med bar runda i Soho, hur kul som helst. Om du nu mot förmodan skulle ha missat ännu en turistfälla så ta circle line runt manhattan 3 timmar fyll ryggan med bira och sitt uppe på soldäck och mys. Jag var där i september 2001 och åkte hem 10 :tongue: då var det lite varmare skulle jag tro så det gick bra att sitta ute på båten. Gå en sväng inne i Central park (dagtid). Känner att jag är lite avis 🙂

//Björn

• bjornen

Medlem
    11 mars, 2007 vid 18:32 som svar på: Fituna har

Aaah, härligt ! Ser nästan ut som en sommarbild förutom dom lövlösa träden. Någon skulle ta några bilder från den positionen en dag när det blåser. Borde var ett antal segel på vattnet som speedar ut mot/förbi ön.

//Björn

• bjornen

Medlem
    10 mars, 2007 vid 17:26 som svar på: Såg lite kul saker hos vågryttarna idag

@Knatte 369373 wrote:

Jo, jag blev sjuukt sugen alltså. Men har bestämt mig att inte köpa på mig fler prylar innan jag är återställd och kan använda dessa:wink:

Får man vara så fräck och fråga vad är det för skada du har råkat ut för ? Jag har förstått av inläggen att du har varit ”offline” ett bra tag. Hoppas att du får segla i år.

//Björn

• bjornen

Medlem
    10 mars, 2007 vid 16:57 som svar på: Björkvik, lördag, isläget?

Ser underbart ut, var det premiär för i år eller ? Hur känndes det ?

Sida 106 av 129
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications