bjornen
Forumsvar skapade
-
Är det någon som vet om det går att köra ner till vattnet (grusvägen, sista biten) eller är det fortfarande snö där ? Ligger isen på ”sjön” Verkar ju kunna blåsa i morgon lördag + sol + varmt 🙂
//Björn
-
-
@henryk 368870 wrote:
Isfritt ?!
Enligt kartan är det ju hårfint att det är isfritt, faan va kul det vore med lite surf i helgen 🙂
-
Verkar som om dom har ändrat bilden på aftonbladet, vilken tur vi har då är ju alla vindsurfare snälla…
//Björn
-
@TDK 368666 wrote:
Haha….. Det är väl inte heeeela sanningen. men visst…
och där gjorde du ditt 1000 inlägg. Grattis ! Aloha till dig ! Vad var sanningen om denna bräda ? Den såg väl hel ut före ingreppet om jag inte minns fel.
//Björn
-
@Jester 368593 wrote:
Och här kommer den hett efterlängtade förklaringen… SweSpeed är egentligen bara en kul grej som ett gäng galna speedare har smetat ihop bara för sköj skull. Sedan har det hela växt därifrån. Vi får väl se var det hela hamnar, men humorn har iaf hög prioritet.
SweSpeed är alltså inget landslag eller nåt sånt…Den med ett skarpt öga kan se att vi reggat teamswespeed.se
Riktigt härlig sida, kul att ni kör med lite humor i den annars så allvarliga disciplinen speed. Gillar dom antika bilderna på er 🙂
//Björn
-
När kommer det en Swespeed East Cup våren 2007 ? Är det bara Westcoasters som är med i konstellationen SweSpeed ? Vore kul med något liknande i Sthlm. En tävling/event som inte är på blodigaste allvar (kan vara det också om man vill…) och är tänkt till alla även glada amatörer.
//Björn
-
Jaha då har man handlat ett par skor Atan mistral 6,5 mm, handskar Dakine cold water mittens och hjälm Ace wake så nu får det faan bli isfritt någon gång. Vill segla nu ! Håller på att bli galen…och dessutom så kosta det pengar när man sitter här och stillar abstinensen.
-
@cjs 353418 wrote:
Jo då, båten på bilden är bara en prototyp/test rigg till kommande hi-tec bygge från KTH-s marina system grupp. Ser lovande ut och vi hoppas på 20+ knop med generation 2 med 4 hp, lite mer kolfiber och mindre yxa på den..
Såg denna på ABC regionala nyheterna nu ! Verkar vara riktigt hightec, skulle tydligen dra 1l etanol från nacka strand till slussen i 15 knop tror jag det var. Kände igen optimistjollen som du hade kort på.
//Björn
-
Jag har kikat lite på windguru och http://www.rene-egli.com sedan jag beställde resan :blush: och dom senaste veckorna verkar det som om vinden börjar att komma 😀 Någon som åker ner i början av april ?
//Björn
-
Jag testade att lägga till F2 Speed Challenge 2007 enligt datum som har presenterats under konfen – slalom/speed med reservation för felskrivning. Kan alla editera kalendern oavsett ursprunglig författare så är det ju bra i fall man har skrivit fel tid/datum.
//Björn
-
@Steffo 368005 wrote:
Använd kalendern, där kan du lägga till events. Du får gärna rodda tag på events och lägga till dom i kalendern.
Perfekt, då är det bra att lägga till dom events, tävlingar mm som skall dyka upp. 🙂
//Björn
-
@KurtKomet 367590 wrote:
Kan ni inte seeda lite? fastnat på 94%..
Tack på förhand!/Mats
Och jag har fastnat på 99,3 😡
-
Jag var på mässan idag och jag tyckte att det var lite dåligt med inspiration i båsen (vindsurfing) mest några brädor och färdigriggade segel. Inte mycket småprylar, våtdräkter, kläder sådär som kan vara trevligt att handla på en mässa, observera det är min uppfattning så gå och bilda er en egen men har man mycket med pengar så finns det en del sjukt dyra stora båtar att handla…