Forumsvar skapade

Sida 109 av 129
  • bjornen

Medlem
    18 februari, 2007 vid 09:53 som svar på: Köpa lösnummer var ?

Tackar, då blir det en tur till stan idag och stilla abstinensen…

//Björn

• bjornen

Medlem
    18 februari, 2007 vid 09:32 som svar på: Ska köpa komplett paket – Hjälp

@pmartin 365387 wrote:

Bra idé. Jag bor i Stockholm fast på norra sidan. Finns det något bra ställe som hyr/lånar ut norr om stan?

Jag har hyrt av vindsurfing.se ute i Nacka. Hyrde en vecka för 800:- inklusive shorty våtdräkt. Ring och hör med dom, riktigt trevliga grabbar. För det priset kan man ju hyra några veckor och sedan om man är intresserad spara till riktig utrustning nästa säsong.

//Björn

• bjornen

Medlem
    14 februari, 2007 vid 19:22 som svar på: SNÅL MOTOR MED KRAFT! (diskutera gärna)
  • bjornen

Medlem
    14 februari, 2007 vid 19:06 som svar på: Torö insidaSSV lördag -> utsida VNV söndag

@dude 365132 wrote:

Flickvännen poängterade att det var lite bögvarning på det där med bastu så jag tar tillbaks den inbjudan:)

Nej, så här års en bastu 10 min till vattnet, helg och ett flak kall bira. Förmodligen en av dom få gånger det kan vara ok med en spolning på torö !? :cool2:

• bjornen

Medlem
    14 februari, 2007 vid 13:35 som svar på: hyfsat soulad snubbe!

Hans garv är rätt skönt men så mycket mer är det nog inte…i huvudet.

Haaa Haaa Haaa

• bjornen

Medlem
    14 februari, 2007 vid 10:37 som svar på: När startar eran säsong ?

Verkar inte som jag kan editera alternativen i omröstningen ? Kanske någon ansvarig kan lägga till ett islossningsalternativ ?

//Björn

• bjornen

Medlem
    13 februari, 2007 vid 17:20 som svar på: Local spirit freedom

@Basse 364900 wrote:

Slår ett slag för denna!! 🙂
    http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=11753

Lite mera pengar än du tänkt men du kommer ha den länge!

Lite längre tid än du har haft den ? 😉

• bjornen

Medlem
    11 februari, 2007 vid 19:51 som svar på: Test mob.

@Bjornen 361375 wrote:

Bifogar bild

khjguiyfu

• bjornen

Medlem
    11 februari, 2007 vid 17:25 som svar på: Uppdaterar inte nya saker?

Gå till vektyg, internetalternativ fliken allmänt och kolla inställningar webbhistorik. Den kan du ställa på ”varje gång jag besöker webbsidan” eller så provar du ta bort temporära internetfiler.

//Björn

• bjornen

Medlem
    11 februari, 2007 vid 17:14 som svar på: Uppdaterar inte nya saker?

Kolla här om det är något som hjälper
    http://www.stagepool.se/docs/support/faq_topic.asp?id=1288

• bjornen

Medlem
    11 februari, 2007 vid 15:47 som svar på: RSS på konfen !

@JPS 364630 wrote:

Hur listar man ut vilka forumid (inkl underforum) som finns på surfzone? Håller på att fundera ut detta med RSS…

Klicka på länken som du vill veta vilket forum id och kolla adressen
    ex http://0108dev.surfzone.se/forum/forumdisplay.php?f=33 och som du ser så är denna f=33 ändra denna sedan till http://0108dev.surfzone.se/forum/external.php?type=RSS2&forumids=33 så har du en fungerande feed. Du kan behöva ändra RSS2 till något annat beroende på vilken reader du har. Detta är något jag har testat mig fram till, på dom flesta webbplatsera brukar det finnas en lista på länkarna. Den nyaste versionen av explorer hittar dessa själv.

//Björn

• bjornen

Medlem
    11 februari, 2007 vid 09:45 som svar på: brädor för tungviktare?

@Oregistrerade 364573 wrote:

Ok, tack. Så det verkar som ingen har kommentarer på de specifika brädorna så då kan jag lika gärna ta den billigaste. 🙂 De flesta moderna 150liters brädorna är ju runt 80 breda så just det löser sig ju. Tack för hjälpen.

Jag seglar med RRD z-ride 150l men jag väger 80 så jag har inga kommentarer om hur stabil den kan vara för dig men jag är grymt nöjd med brädan. Kör idag med ett 7,0 men tänkte skaffa ett 9,0 till sommaren så att jag seglar ännu tidigare. Enket att gippa och inga problem att hålla farten med andra brädor i den storleken/typen. Det finns en enklare recension på denna som jag har skrivit.

//Björn

• bjornen

Medlem
    11 februari, 2007 vid 09:25 som svar på: hajattack

@robinthewater 364589 wrote:

Vaddå, sälar är väl inte farliga…?

Jag såg ett naturprogram om en sällsynt säl som lever vid nordpolen, leopardsäl tror jag den heter och den var inte att leka med. Väger tresiffrigt och riktigt stora gaddar så nog finns det farliga sälar men inte i Sydafrika kanske…

leopards_l.jpg

• bjornen

Medlem
    10 februari, 2007 vid 19:12 som svar på: Gislövshammar

Gurra: Jag har försökt kolla dina äldre filmer på http://www.junkshop.nu/gurra1978/ men det fungerar inte. Är det problem med sidan eller finns dom någon annanstans ?

//Björn

• bjornen

Medlem
    10 februari, 2007 vid 16:49 som svar på: Atan Polar 7mm eller Atan Mistral 6,5mm?

@Diil 364443 wrote:

Planen är att reka Skälåker imorrn, inför en eventuell surf på tisdag. Någon som har koll på isläget där ute?

Är du galen !? Kolla om skorna funkar i strandkanten sedan åker du hem och skriver en recension…Vi kräver inget mer. 😉

Sida 109 av 129
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications