bjornen
Forumsvar skapade
-
Kanske att du har kommit åt att jobba offline med webbläsaren, dvs om det blir så på alla adresser som du besöker. Gå in under verktyg och kolla så att ”arbeta offline” inte är förbockad
//Björn
-
Hur mycket pröjsar ni för resa, boende och brädhyra ? och hur länge är ni borta ? Måste ju boka en resa nästa vår…
//Björn
-
Såg att en medlem här håller på med webb (anna79) kanske någon att ta kontakt med. Hennes sida http://www.prego.se/
-
Tjena,
Jag flyttade till Sthlm för ca 10 år sedan och återupptog surfingen i sommras. Jag har heller ingen i min bekantskapskrets som vindsurfar så det blir oftas att man åker till olika spots själv men det finns oftast alltid trevligt folk på plats som man kan segla/babbla med. Förstår lite vad du menar, det är roligare att åka tillsammans och dela intresse ge varandra tips mm. Till våren hade jag tänkt att göra en resa någonstans söderut (haga park, västkusten, skåne) Har en massa övertid som jag tänkte utnyttja eller så åker man bara över en helg. Jag tar gärna med mig någon som gillar att vindsurfa, spelar ingen roll om man är nybörjare eller expert, gammal eller ung, kan fylla bilen och taket tills att den går på fälgarna (v50):grin:
//Björn
-
Utan att varken tycka det ena eller det andra så åkte jag ut till en ö som heter Dyer island och där ligger den så kallade ”shark alley” ett område som det är mycket med vithaj. Jag kan bara säga att jag har alldrig sett så mycket med säl på en och samma plats dom formligen låg på varandra så jag kan tänka mig att det vid vissa tidpunkter är gott om mat. Sedan så vet man ju hur det har gått med grizzly björnarna i nordamerika, dessa kommer ju rätt nära inpå i nationalparkerna pga campingplatser där man slänger sopor/mat på ett felaktigt sätt… Det finns nog många faktorer som kan spela in. Imponerande djur är det onekligen bara hoppas att får finnas kvar.
-
bjornen
Medlem29 januari, 2007 vid 19:26 som svar på: Bilder!!! Snow Windsurfing på Tullinge flygfält 070127Är det någon av er snösurfare som vet om denna är något att ha ?
http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=11570&sort=1&cat=12&page=2 -
-
Nu testar jag med mobilen
-
-
@Bjornen 362019 wrote:
Jag har lyckats ladda upp en bild så långt att man i fönstret för uppladdning av filer ser filen och storleken men när jag klickar på ”stäng detta fönster” så händer det inget. Ser dessutom att filen laddas från telefonen (en stapel)
Känns som om det är nära i alla fall :smirk:Jag lyckades stänga fönstret nu men då får jag ett felmeddelande ”vBulletin-meddelande, du angav ett ogiltigt inlägg. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige”
//Björn
-
@Knatte 362022 wrote:
Snabbaste shapen är väl platt botten, men det fungerar ju inte så bra rent praktiskt om brädan skall vara lite mångsidig mm.
Jag tänker mig en bräda som inte är praktisk utan snabbast möjligt (utan att ta hänsyn till pris, användarvänlighet mm). Många använder ju trots allt brädor med stroppar åt båda hållen men man har förmodligen kommit fram till effektivaste formen redan då speed inom vindsurfing har funnits ett bra tag. Verkar vara riggarna som utveklas ?
-
@Steffo 362017 wrote:
Är det någon som har lyckats ladda upp en bild? Med Opera mini går det inte. Och med Symbians egna browser blir jag utslängd direkt.
Om det fungerar bra så är tanken att man ska kunna ladda upp bilder och filmsnuttar direkt från surfet.
Jag har lyckats ladda upp en bild så långt att man i fönstret för uppladdning av filer ser filen och storleken men när jag klickar på ”stäng detta fönster” så händer det inget. Ser dessutom att filen laddas från telefonen (en stapel)
Känns som om det är nära i alla fall :smirk: