Forumsvar skapade

Sida 112 av 129
  • bjornen

Medlem
    18 januari, 2007 vid 09:25 som svar på: Vinterhandskar

Nu har jag beställt ett par Dakine, nu fattas bara ett par atan polar skor så ska jag komma igång tidigt i vår 🙂

Till salu: http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=11617

• bjornen

Medlem
    17 januari, 2007 vid 19:50 som svar på: Vinterhandskar

@Oscar 360480 wrote:

Nu verkar det som om onwater får in mittens i mars! Halleluja!!!

Är det någon som vill köpa ett par pro limit hanskar. Som nya :smirk:

• bjornen

Medlem
    17 januari, 2007 vid 15:11 som svar på: Flytväst?

@Oåxen 360388 wrote:

Så länge man inte får nåt hårt slag mellan hårfästet och ögonbrynen. I mitt tycke lite märklig formgivning på en hjälm.
    Men, den är ju snygg i alla fall.

Den här har jag funderat på (med galler) Man kommer att verka som en hardcore fristajler fast man är en gubbe som är rädd att falla…Nåja, better to be safe.
    http://www.gunsails.se/att/hjalm.jpg

• bjornen

Medlem
    17 januari, 2007 vid 09:57 som svar på: Apelviken *ORKAN PICS*

@jOHNjRAMBO 360325 wrote:

jag inte vad han heter, men han hade lätt höjt gurras kommande film till två oscars om jag inte hade bytt batteri precis när han lägger av slam of the day, haha.
    Bra laddat!

Finns det några doldisar här i Sverige som inte gör väsen av sig varken på Steffo eller på stranden men som är skitgrymma på segla. sådär tysta tillbakadragna som man knappt vet vad dom heter. Lite som Ingemar Stenmark kanske eller är det dom vi hör om här på konfen som är ”top of the line” ? Bara nyfiken.

//Björn

• bjornen

Medlem
    16 januari, 2007 vid 18:56 som svar på: Mozilla
  • bjornen

Medlem
    16 januari, 2007 vid 18:26 som svar på: Mozilla

Kolla ungefär den här sökvägen i utforskaren. Tror att du kan döpa en av filerna till dagens datum .html OBS jag vet inte, tar inget ansvar om det går fel…

C:Documents and SettingsxxxxxxxxxxApplication DataMozillaFirefoxProfilesxxxxxx.defaultbookmarkbackups

• bjornen

Medlem
    16 januari, 2007 vid 16:02 som svar på: Snabbare vattenstart

@Rasmus_W 360097 wrote:

Själv vill jag lära mig dra rigg på riktigt apsmå brädor. Jag lyckades en gång för många år sen men då vägde jag 60 kilo. Inte ska välan tio kilo extra spela nån roll?

Du menar såhär. Någon i Fituna som sjunker ganska mycket

• bjornen

Medlem
    16 januari, 2007 vid 07:15 som svar på: Flytväst?

Här måste jag få fylla i lite. Jag har i princip alltid kört med flytväst på sjön skulle tro att det sitter kvar från hur mina föräldrar har uppfostrat mig men jag har märkt att jag en av dom få som har det där jag surfar. Jag kan förstå att om man kör på högre nivå så kan den vara i vägen men som valig freeridare så är det ju inget problem så länge man i alla fall kör med sittsele. Enda störande som jag har märkt är att om man ligger i vattnet och ska ex vattenstarta så flyter västen upp. Är det överkurs med flytväst dvs ger våtdräkten tillräkligt med flytkraft om man skadar sig, bryter en fotled etc? Blir man medvetslös så kan det ju vara kört i alla fall med en seglarväst (den vänder inte) Vad säger ni andra ?

• bjornen

Medlem
    15 januari, 2007 vid 09:05 som svar på: margarita -warmsurfing i Mars!..

@fastforward 359815 wrote:

Okej då, jag kan gå med på att bli filmad – bara ni inte lägger ut filmen på junkshop, det måste vara någon liten obskyr server som maxar 3,2kbps i upload 😀

Någon som vet var man kan köpa shorts så här års förresten? Sportaffärerna har mest dunjackor…

Dom här har tex annons på Steffo
    http://www.nocomply.se/index.php?cPath=87_70

• bjornen

Medlem
    14 januari, 2007 vid 16:07 som svar på: Ni Windsurfare e helt galna!

@Calle_B 359659 wrote:

RedBullStormChase kan gå o gömma sig… FETA bilder…

Idag skulle det isåfall varit RedBullOrkanChase…:shocked:

• bjornen

Medlem
    14 januari, 2007 vid 09:37 som svar på: Snabbare vattenstart

Jag brukar använda vattenstart på mina större prylar också, tycker att det är rätt behagligt att slippa krypa upp på brädan och dra rigg. En störande grej som ni skriver att när man flippar seglet så har man masten långt under ytan 😡 Clew first start har jag inte använt mig av och det ska jag definitivt prova. Många bra tips. Tackar !

//Björn

• bjornen

Medlem
    13 januari, 2007 vid 21:42 som svar på: Mer vinter "desktop entertainment"… 😉

Nästan helsvart kanske ?

• bjornen

Medlem
    13 januari, 2007 vid 20:01 som svar på: Stockholm-lördag-bilder!

Härliga bilder från Sthlm. Jobbade i Strängnäs idag och på vägen dit satt jag och tänkte att någon måste ju vara ute idag. Mycket med vind och sol. Jag var inte helt ute och ”cycklade” 🙂

• bjornen

Medlem
    13 januari, 2007 vid 19:16 som svar på: Ett par bilder Lidköping..

@Bergelin 359409 wrote:

Vi surfbröder på Vänern måste också få hävda oss ibland även om bilderna inte är de extremaste.. Från Lidköping.. ;o)

Det längst ner var skitsnygg, har du lagt på någon bild effekt ?

• bjornen

Medlem
    12 januari, 2007 vid 19:41 som svar på: Pistols at dawn

Kanske dags att stänga denna tråd ?

Sida 112 av 129
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications