Forumsvar skapade

Sida 114 av 129
  • bjornen

Medlem
    2 januari, 2007 vid 12:59 som svar på: Accelaration
  • bjornen

Medlem
    2 januari, 2007 vid 07:49 som svar på: Bygge av bräda

Nå hur kändes brädan att segla ?

//Björn

• bjornen

Medlem
    30 december, 2006 vid 19:09 som svar på: s-66.com uppdaterad från Sydafrika

@Lars_K 356676 wrote:

Haha. Jag ”citerade” Andreas i hans reseblog, och jag är säker på att han skrev ”negerbarn” av 100% kärlek. Puss och kram på dej! 😉

Puss på dej också 😉

• bjornen

Medlem
    30 december, 2006 vid 18:52 som svar på: s-66.com uppdaterad från Sydafrika

@Oregistrerade 356671 wrote:

Vad var det nu med det då? De var väl negerbarn, det är inget skällsord. På samma sätt kanske de hade kallat barn här för svenskbarnen. De är fan va alla ska va pk

Tragiskt att du inte kan logga in. Det var min uppfattning om du har en annan. Fine

• bjornen

Medlem
    30 december, 2006 vid 18:44 som svar på: s-66.com uppdaterad från Sydafrika

@Lars_K 356464 wrote:

Fast leka med negerbarn är ju aldrig fel det heller! :).

Komentarer som jag klarar mig utan i alla fall…

//Björn

• bjornen

Medlem
    30 december, 2006 vid 14:51 som svar på: Duktiga hackare och andra skummisar *fråga*

@Knatte 356604 wrote:

Jo, det är ju lösningen tempoärt :smirk:
    Men jag vill ju veta, hur de får tag i uppgifterna, från första början och liksom mota ”Olle i grind”, så att det inte upprepas framöver :blush:

Jag har skaffat mig ett ”skitmail” konto typ hotmail som jag inte är så rädd om dvs en mail adress som man kan använda sig vitt och brett på internet registrera sig på sidor, programvaror mm. sedan brukar jag vara väldigt noga med att bocka av erbjudanden om fortsatta mail angående nyheter eller liknande eller till och med angivit felaktig adress typ a.b@c.se detta samantaget vekar har sparat mig från en massa tråkiga spam och liknande. Min ”viktiga” mailadress använder jag bara i undantagsfall, men det kan ju gå illa i alla fall, polaren kan ju ha ett virus som sprider min mailadress tex. Ibland verkar det vara bara slumpen hur man klarar sig.

• bjornen

Medlem
    27 december, 2006 vid 22:01 som svar på: $12,495, Steffos värde!

Det är tydligen ”synd” som gäller http://www.sex.com ger ju lite utslag. Tror att sex.com såldes tidigare för 80 miljoner !

• bjornen

Medlem
    27 december, 2006 vid 17:46 som svar på: $12,495, Steffos värde!
  • bjornen

Medlem
    27 december, 2006 vid 09:14 som svar på: Rene-egli, Fuerteventura 2 april

@hellgren 356011 wrote:

Schysst! Verkar ju inte helt toppen att åka nu i januari.. Men heller inte helt waste of time. Man kanske kan få några dagars surf i alla fall..

Kanske läge att testa på vågsurfing om du inte har det. Tror att det går att hyra på Flagbeach.

• bjornen

Medlem
    27 december, 2006 vid 08:15 som svar på: Rene-egli, Fuerteventura 2 april

@hellgren 356003 wrote:

Nice, men vad är en bft i m/s?

http://www.kanotguiden.com/xspaddla/vind.htm

• bjornen

Medlem
    27 december, 2006 vid 07:41 som svar på: Rene-egli, Fuerteventura 2 april

@hellgren 356000 wrote:

Tja!

Jag kommer förhoppningsvis att åka till coralejo i mitten av januari nu. Någon som har nån koll på temp i luft och vatten, vind och våg status?

/Hellgren

Här är kanske något för dig:
    http://www.flagbeach.com/wind_stats.php

• bjornen

Medlem
    22 december, 2006 vid 19:21 som svar på: Maila till konfen med mobil

Verkar fungera mot surfzone.se så då kör jag mot den adressen. Kanon och tack Steffo, meddela andra nu så att alla börjar använda funktionen när man är och seglar.

//Björn

• bjornen

Medlem
    22 december, 2006 vid 13:33 som svar på: Maila till konfen med mobil
  • bjornen

Medlem
    22 december, 2006 vid 13:30 som svar på: Rene-egli, Fuerteventura 2 april

Det blir nog bra, jag får väl sitta på brädan tills att någon plockar upp mig…:cool2:

• bjornen

Medlem
    22 december, 2006 vid 12:52 som svar på: Maila till konfen med mobil

@Svenne 355579 wrote:

Provade igår kväll på julbordsfyllan, såg riktigt najs ut och det gick att läsa inlägg utan att skrolla satan. Sjukt bra Steffo-mannen!

@Steffo 355576 wrote:

Det verkar vara strul med in och utloggningen så därför har jag nu bytt till ett annat style, inte lika cleant men det verkar fungera bättre.

Hmmm, jag har fortfarande problem med att logga in. Fungerade det att logga in för dig i fyllan Svenne ?

//Björn

Sida 114 av 129
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications