Forumsvar skapade

Sida 116 av 129
  • bjornen

Medlem
    15 december, 2006 vid 21:30 som svar på: Maila till konfen med mobil

Jag tar upp det här igen nu när det är lågsäsong. Någon typ av wap eller light version av forumet som någon skrev så att man kan dela med sig av förhållandena på spotsen eller kolla nya inlägg med waptelefonen. Jag skulle i alla fall anända det om det fanns.

//Björn

• bjornen

Medlem
    14 december, 2006 vid 16:11 som svar på: bräda på mölndalsvägen

@Jester 354563 wrote:

Alltså var jag först?? :D:D

Iofs utan länk, men ändå… 😉

Inte riktigt :shocked:
    http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=46319

• bjornen

Medlem
    14 december, 2006 vid 16:03 som svar på: bräda på mölndalsvägen

@Jester 354563 wrote:

Alltså var jag först?? :D:D

Iofs utan länk, men ändå… 😉

Damn !!!

• bjornen

Medlem
    14 december, 2006 vid 15:27 som svar på: bräda på mölndalsvägen
  • bjornen

Medlem
    14 december, 2006 vid 14:49 som svar på: Inget för nybörjaren…

@JoMenSåAtt 354432 wrote:

Haha jäklar, måste vara lätt att flygplanen flyger ur sikt tänker man. Vill ha. 🙂

Dom är inte billiga. Startar någonstans runt 20-25 000:- för billigaste motorn. sen tillkommer ju allt annat. En krash är nog inte rolig…
    http://www.jetcatusa.com/

• bjornen

Medlem
    14 december, 2006 vid 14:33 som svar på: Material i NASAs handskar?

@Combat 4.2 354467 wrote:

Ett par handskar i det materialet hade ju vart intressant att prova för vintersurf…

Eller varför inte hela dräkten, det finns tydligen små raketer som dom kan använda sig i nödfall för att återvända tll färjan. Ser bara framför mig en speedtävling: det är bara att trycka på knappen….eller lite höjd på hoppen. Dräkten är nog tyvärr inte så smidig och rymma dom skorna i stropparna, nja

• bjornen

Medlem
    11 december, 2006 vid 12:59 som svar på: Hrm, Dataproblem—mayday
  • bjornen

Medlem
    10 december, 2006 vid 18:10 som svar på: Håll i hatten!! Uppsala vindsurfing i UNT

@Jesse 353823 wrote:

Låter lockande, men jag måste jobba i morgon, som de flesta andra… På fredag däremot verkar det bli bra om prognosen håller!

Och sen är vintern här ser jag…

• bjornen

Medlem
    9 december, 2006 vid 16:42 som svar på: Liquisole i handsken.

Har testat handskarna några repor idag och det var bättre grepp men krampen kommer ändå. Jag får helt enkelt träna i vinter så att man får underarmar som Karl-Alfred

//Björn

• bjornen

Medlem
    9 december, 2006 vid 16:38 som svar på: Fituna på lördag

@argulander 353646 wrote:

Blev ju en mycket bra dag på Fituna, sol och varmt seglade 7,4 och 9,7 och 7,4 igen, ökade på slutet. Somliga seglade 5,9 med tryck för det mesta. Inga som helst problem med kylan. Var ute i 3,5 timmar. Klas

Kan bara hålla med. Seglade till och med utan handskar idag och det var inga problem. SUUPER !

• bjornen

Medlem
    9 december, 2006 vid 09:35 som svar på: Fituna på lördag

Jag åker nu !

• bjornen

Medlem
    9 december, 2006 vid 07:51 som svar på: Fituna på lördag

@fastforward 353458 wrote:

Satt precis och funderade på det faktiskt… Förhållandevis varmt och blåsigt.

Hmmm, det blir ju lite jobb med att plocka fram alla grejerna igen och skruva på takräcket. Plus det där ombytet efteråt när man fryser så förbannat. Sedan har jag ju min nya dator att leka med också… Svårt att bestämma mig. Hade det varit i oktober hade jag stuckit direkt men nu hade jag ju faktiskt avslutat säsongen egentligen. 😛

Se till och plocka ihop prylarna nu datorn kan du pilla på i kväll. Jag var i samma sits som du för två veckor sedan och jag ångrade inte att jag seglade. Jag åker i alla fall till Fituna idag.

//Björn

• bjornen

Medlem
    9 december, 2006 vid 07:45 som svar på: Bärplan

@JayP 353589 wrote:

det sitter en vinge under den om jag inte minns fel, som vid hög hastighet gör att den lyfter.

Nåt sånt här

• bjornen

Medlem
    8 december, 2006 vid 17:23 som svar på: Rene-egli, Fuerteventura 2 april

@surfslusken 353515 wrote:

Hmmmm….. strömt?, vågor?, svårt? E de Sotavento på Fuerte vi snackar om??? Har kört sammanlagt typ 60-70 dagar vid center2 o känner inte riktigt igen mej i beskrivningen. Ja skulle nog säga att de är ett mkt bra ställe just för både nybörjaren och den som vill träna på avancerade fristajltrix. Visst ligger vinden på cross off för de mesta men tack vare att stranden ser ut som den gör så kör man nästan hela tiden i knä-midje djup vatten. Och har man tur o prickar högvatten så kan man hålla till i lagunen om man har lust.

Och skulle man få problem o driva ut så sitter killarna på centret o har koll o skickar ut båten om de finns nåt tvivel om att nån inte tar sej hem. De ingår dessutom i hyran, har man egna prylar tar dom nog en slant för besväret.
    Dvs: De enda du ska oroa dej för Björn är att du surfar slut på dina händer/armar!

Här finns en rulle me lite segling från Sotavento (Center 2), filmat i juni -01, så de blåser! Men lägg märke till hur nära stranden vi kör!

http://www.frippe.com/surf/fuerteventura_2001-08-04.avi

Kul att se din film, gör mig ännu mer inspirerad. Tack för hjälpen/tipsen på mina privata meddelanden 😀

//Björn

• bjornen

Medlem
    8 december, 2006 vid 14:55 som svar på: Inget för nybörjaren…

Dom här var inte så trista heller
    http://www.metacafe.com/watch/274760/hot_rc_jet_action/

Sida 116 av 129
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications