bjornen
Forumsvar skapade
-
-
Oregistrerad wrote:Är det inte bättre att köpa Dakine Cold Water Mitts!? Så får du en varmare, skönare och bättre grepp känsla direkt.
Eller köra utan :smirk: Jag hittar i alla fall inte någon butik som kan leverera nu, men du kanske har något hett tips !
-
Jag trotsar regnet och åker dit om någon annan också kommer. Det har ökat på landsort.
-
Mården wrote:jag tyckte de var insidan av vanten som framförallt behövde bättre grepp
mellan skinnet på handen o neoprenet alltsåJag har också funderat på insidan men liquisole ger en ganska glatt yta och om man blir fuktig om händerna så kanske det blir värre. Jag börjar så här men fungerar det inte som tänkt får jag väl smeta på insidan också. Kan inte bli mycket sämre grepp…
//Björn
-
Någon som ger sig iväg till Fituna idag ? Verkar kunna öka på eftermiddagen om jag förstått de hela rätt. SMHI säger sv 8-12 senare idag
//Björn
-
bjornen
Medlem1 december, 2006 vid 17:20 som svar på: Custombräda enligt dina önkemål för knappt 8000?Skriver det här främst för Kinetic…var det någon som intervjun med killen som startade Koenigsegg (bilen) eller hur det nu stavas. Har man visioner och tycker att man har förmågan att starta custom brädor ”go for it” Hur många trodde att han skulle lyckas ?! Killen är dessutom ”bara” 34 tror jag. Man lever bara en gång och det är förmodligen bara du som kan avgöra om det är realistisk/möjligt. Vem vet kanske ditt märke som dom flesta åker på om 5 år…
-
bjornen
Medlem1 december, 2006 vid 16:36 som svar på: Erfarenheter av Surfsideproperties i SydafrikaHandpenningen är ju precs det du talar om, den ska ju täcka eventuella kostnader för dom om ni inte skulle dyka upp ! Man betalar ju inte handpening + hyran i förskott. Hmmm tror det är bra att ni kollar här…
//Björn
-
En annan skön speedfilm från samma site som ni kanske har sett
http://www.stableroad.com/videos/lairdhamilton.htm
Gillar när killen släpper seglet i full fart…och får en liten spinout. Inget jag skulle prova i dom farterna. :tongue:
-
Bopung wrote:Vindmässigt ser det väl inte bombsäkert ut varken lördag eller söndag just nu. Värmen lär nog inte bli några problem – var där förra helgen och frös bara något när man stod på stranden.
Håller med, verkar kunna bli lite vind idag men jag kommer inte från jobbet 😡 På SMHI ser det lovande ut för lördagen men inte på windguru…vi får hoppas på SMHI
-
-
Det var den tråkigaste sidan jag sett på länge….men kanske därför dom är billiga 😉
-
Jag blir grymt imponerad både av hur man kan segla en bräda 0,5 m under ytan och att man har ett sådant sug efter segling att man ger sig ut med dom prylarna i den vinden. All heder
//Björn
-
bjornen
Medlem27 november, 2006 vid 13:02 som svar på: Vågkraftpark med 1 000 våggeneratorer på Västkustenadde wrote:Kan ju tom bli så att det kan öppna upp nya vägar och spots om det hamnar på rätt ställe.Kanske går köra någon kombination av wave och slalom mellan bojarna…:wink:
-
surfen wrote:thomme wrote:Äntligen lite surfat! Jag o Tommy körde 2 – 3 timmar vid skaris och Daniel och Jens lite senare vid Alnäs. Max idag 28,5 knop med 8,2 och 28,1 med 7,2.
Bilder från Alnäs bifogas.
Och en på dig Thomas, från Skaris.
Själv så fick jag nöja mej med 27,2knt Goya FW95 och Konda 5,3m²Härlig bild, ser ut att gå fort :cool2: