Forumsvar skapade

Sida 121 av 129
  • bjornen

Medlem
    1 november, 2006 vid 15:46 som svar på: Håll ut det blir bättre ??

För er som gillar kraftigare höststormar alltså !

• bjornen

Medlem
    31 oktober, 2006 vid 18:21 som svar på: Brukar ni öppna "luftskruven"?

Det måste väl ha att göra med i vilken väderlek du öppnar den(lågtryck/högtryck) Skulle du ha öppnat den vid samma tryck som skruven blev iskruvad så skule det väl inte pysa ?

• bjornen

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 07:03 som svar på: Torö 27 oktober
    trimmarn wrote:
    Eyy.. Man blir gråtfärdig. Sätrabadet leverarade byar från 0-100 med vadhöga set. Men det blev iaf 1tim på vattnet.
    pd

Då kaske detta är du ?

• bjornen

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 06:45 som svar på: Lördag
    Bjornen wrote:
    Lars_E wrote:

Jag tänker prova Rangsta imorgon om det inte blir för stor ändring av prognosen. Hoppas det kommer dit fler på förmiddagen, verkar som det ska minska på eftermiddagen. Jag kommer vara där runt 9-10.

Jag provar nog också rangsta i morgon men jag är osäker om jag kan segla. Har inga handskar, huva. Har köpt men inte hunnit fått dessa så det är väl svinkallt. Klarar jag detta blir det absolut sista gången för i år. :frown:

Jag hoppar vindsurfing idag det blir för kallt för mig. Såg att det skulle blåsa bra på tisdag enligt windguru och minusgrader. Det får bli materialvård och ladda inför en tidig vår…

• bjornen

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 20:05 som svar på: Lördag
    Lars_E wrote:

Jag tänker prova Rangsta imorgon om det inte blir för stor ändring av prognosen. Hoppas det kommer dit fler på förmiddagen, verkar som det ska minska på eftermiddagen. Jag kommer vara där runt 9-10.

Jag provar nog också rangsta i morgon men jag är osäker om jag kan segla. Har inga handskar, huva. Har köpt men inte hunnit fått dessa så det är väl svinkallt. Klarar jag detta blir det absolut sista gången för i år. :frown:

• bjornen

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 19:22 som svar på: Lördag
    Oregistrerad wrote:
    Var i Stockholm kör vi om det håller i sig

Kanske ?
    http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=44792

• bjornen

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 18:32 som svar på: Torö 27 oktober

Första bilden i tråden var sjuukt vacker !!! Ser nästan fejkad ut !? men det är den ju inte som tur är.

• bjornen

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 18:24 som svar på: Glada nissar på TV4Nyheterna 😀
    Knatte wrote:
    Johan_M wrote:
    Och nu finns det även på aftonbladet
    vilka är det?

Här kan du hitta klippet: http://www.aftonbladet.se under webbtv
    Från Sillvik i GBG i eftermiddag! Du ser Fredrik_Ygge med sin fina vita hjälm. Johan heter han med långt hår i tofs.
    De andra vet jag inte vad de heter 🙂 Trodde jag själv skulle komma med när jag fotade på land. Men lika bra det, då jag hade min färgglada Bula-mössa på mig 😉

Här kan n hitta det på tv4 nyheterna 19:00 http://www.tv4.se/player/categories.aspx?treeId=1 ca 5:53 in i filmen

• bjornen

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 17:28 som svar på: Håll I Hatten!

Tycker ni att detta stämmer ?

http://www.smhi.se/images/gust_2612-2713.gif

• bjornen

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 17:13 som svar på: Härlig speedfilm !

Jag tycker det ser så härligt ut när dom drar på en gipp i kanske 40+ hastighet, verkar liksom inte behövas något drag i seglet ”bara” lägga ner seglet 😀

• Jester wrote:
    nu har dert slutat blåsa i Göteborg iaf… Trist för dom som hoppats köra på eftermiddagen

Denna kommentar gillar jag. Sluta blåsa ?? Kollade observationer och Måseskär medelvind 12 m/s byvind 18 m/s kl 17:00 men vinden kanske är lokalt kraftig. Hoppas det var en bra dag. 🙂

• bjornen

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 15:22 som svar på: Surf på Ekerö i em (27/10)

Jag var nere en sväng till sätrabadet på väg hem från jobbet och det blåste som f….n och några tappra som snackade om att det skulle gå köra med 3,5 !!!
    Kallt var det också

• bjornen

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 17:12 som svar på: Storm inget roligt!

Gissar att du kommer att få en del mothugg…

• bjornen

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 14:20 som svar på: Feta fredagen…
  • bjornen

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 06:22 som svar på: Håll I Hatten!

Ni har väl kollat denna tråd som inspiration inför fredag
    http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=44559

Sida 121 av 129
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications