Forumsvar skapade

Sida 122 av 129
  • bjornen

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 18:07 som svar på: Feta fredagen…
  • bjornen

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 18:42 som svar på: Öööh! Vad är detta..?
    Mården wrote:
    man kan ju undra svart finns inte ens med på skalan

Det är ett svart hål precis som i ljymden, grejar du surfing där kommer du att förpassad till ”paradiset” Ständigt perfekta förhållanden i all oändlighet….

• bjornen

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 17:41 som svar på: Dalarö på söndag?

@Lars_E]Det ökade efter kl 14, lite till o från, men blev inget jättedrag. 7.2 fungerade ett tag på eftermiddan såg jag. Du skulle ha varit kvar ett tag till -)[/QUOTE wrote:

Vaf….n !!! Du ser, det behövs bara att någon drar eller riggar av så brukar det bli bättre. Varsågod ! 😉

• bjornen

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 14:47 som svar på: Dalarö på söndag?
    Lars_E wrote:
    Jag kollar Askfatshamnen, är där runt 11. Grymt sugen efter 3 veckors förkylning. Tyvärr har den inte gått över helt, men nån timmes körning ska man väl klara :crazy:

Såg att du planade några gånger 🙂 , kunde ha fått vara lite mer vind idag 😡

//Björn

• bjornen

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 14:42 som svar på: Stockholm imorn

Jag är upptagen då men eventuellt kan jag på tisdag efter lunch, tror att det ska blåsa mer på tisdag ?

//Björn

• bjornen

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 14:39 som svar på: Varning för Landsort telefonsvarare!!!

Jag åkte till Dalarö och det var lika ”kraftig” vind där 😡

• bjornen

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 20:24 som svar på: Dalarö på söndag?
    Lars_E wrote:
    Jag kollar Askfatshamnen, är där runt 11. Grymt sugen efter 3 veckors förkylning. Tyvärr har den inte gått över helt, men nån timmes körning ska man väl klara :crazy:

Då provar jag också dalarö imorgon. Jag kommer dit vid 11 om inget katastrofalt händer med prognosen.

• bjornen

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 19:51 som svar på: Dalarö på söndag?

Någon som åker till dalarö eller fituna i morgon ?

• bjornen

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 15:17 som svar på: Lurad på köp&sälj
    hillstrom wrote:
    Varför inte samla ihop ett par snubbar inklusive donpedro och åka hem till snubben och ta ett snacka med honom öga mot öga?
    Och då menar jag inte att och hem och banka skiten ur honom utan bara att kolla om han verkligen förstår vad det är han gör och fixa nån form av avbetalning eller så?
    Blanda in kronofogde innebär bara att om han skulle lyckas få tillbaka pengarna så är det inte förän typ ett år eller nåt…

Det värsta med hembesök är att ”den som ger sig in i leken…” Tyvärr vet man nu för tiden inte vem man råkar på. Killen själv kan ju vara rätt harmlös men kanske inte hans polare. Nää, låt kronofogden/polisen sköta detta.

• bjornen

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 15:00 som svar på: Dalarö på söndag?
  • bjornen

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 14:18 som svar på: Dalarö på söndag?

Jag provar gärna en gipp på dalarö

• bjornen

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 09:50 som svar på: Lurad på köp&sälj
    holma81 wrote:
    Jag har inte lurat någon… !!!!! och kommer aldrig att göra heller… !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thats IT! over n out!!

Snacka om att leva i en drömvärld :shocked:

50:- kan jag ställa upp med 🙂 och om alla som är här relativt ofta gör det så kan det nog bli en del. donpedro kanske till och med tjänar sig en hacka på eländet.:wink:

• bjornen

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 09:27 som svar på: Lurad på köp&sälj
    donpedro wrote:
    Ja vi får hoppas att det på nått sätt kommer en ängel och ger Jonas lite vett för det verkar han inte ha för fem öre. Mina pengar e borta och brädan e såld igen! Har nu lyckats få mail kontakt med snubben och de enda han säger e att om jag vill ha tillbaka mina pengar får jag lov att prata med kronofogden. Snackade med kronofogden och de va ju inge vidare eftersom Jonas redan har rätt massiva skulder. Jag har dessutom ingen lust att blanda in kronofogden eftersom det kostar mej en massa extra pengar och det är heller inte säkert att jag får tillbaka mina pengar. Ja vad ska man säga, tyvärr finns det riktigt oärliga, sviniga, idioter som surfar me.

Nu vet inte jag vad det kostar att blanda in kronofogden men det kan ju vara något att hota med för att få tillbaka pengarna. I hans fall fungerar det nog inte då han har stora skulder redan. Han har nog redan gett upp hoppet om att reda ut sin ekonomi och andras. Hot om kronofogden funkar nog på bättre personer som inte har några större anmärkningar sedan tidigare. Tråkigt !

• bjornen

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 08:16 som svar på: Travelbag köpes!
  • bjornen

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 19:02 som svar på: kapellskär fredag

Här kommer en bild till utan att fråga objektet. Hoppas att det är ok.

Sida 122 av 129
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications